۱۸ مرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۳۶
کد خبر: 82625889
T T
۰ نفر
يك فرمانده ارشد ارتش : ساختار ارتش ايران در حال تغييرات بزرگ است

شاهرود- ايرنا- فرمانده شمال شرق ارتش جمهوري اسلامي ايران گفت: ساختار ارتش در حال تغييرات بزرگي است كه سبب افزايش كارآمدي و دفاع در برابر هجوم دشمنان مي شود.

به گزارش ايرنا، امير سرتيپ دوم رضا آذريان چهارشنبه در بازديد از تيپ 158 متحرك هجومي شاهرود در قرارگاه عملياتي لشكر 58 تكاور ذوالفقار، با ابراز رضايت از عملكرد اين تيپ، افزود: اين تيپ يكي از نخستين يگان هايي است كه تغييرهايي در آن انجام شده و آمادگي زيادي براي رويارويي با دشمن دارد.
وي با بيان اينكه ارتش ايران 46 هزار شهيد تقديم كشور كرده، يادآور شد: نقش ارتش و حضور نخستين يگان ها در جنگ تحميلي، به همراه مجاهدت هاي مردم ايران سبب شد كه حتي يك وجب از خاك كشور به دست دشمن نيفتد.
آذريان راه مبارزه با تحركات دشمن در منطقه را پايبندي به ولايت فقيه دانست و گفت: نيروهاي مردمي داوطلب در برابر حمله هاي تروريستي دشمن در كشورهاي همسايه در آمادگي كامل بوده و در صورت تعرض به حريم مطهر ائمه (ع)، براي دفاع از آن مي شتابند.
امير سرتيپ دوم رضا آذريان روز چهارشنبه به همراه گروهي از معاونت هاي فرماندهي شمال شرق نزاجا از تيپ 158 متحرك هجومي شاهرود بازديد كرد.
لشكر 58 تكاور داراي دو گردان 158 و 258 است كه در شهرستان شاهرود مستقر هستند.
7359/6167 خبرنگار: مهسا شانيان ** انتشار دهنده: محسن شاكري