۱۸ مرداد ۱۳۹۶، ۱۷:۴۹
کد خبر: 82626354
T T
۰ نفر
وام ضروری به همه بازنشستگان  متقاضی پرداخت می شود

تهران - ایرنا - مدیركل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی كشوری از پرداخت وام ضروری 3 میلیون تومانی به همه 250 هزار نفر از بازنشستگان كشوری متقاضی خبر داد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از اداره كل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی كشوری، عباس رشیدی، اظهار داشت: با پرداخت دهمین مرحله از مراحل وام ضروری 3 میلیون تومانی به بازنشستگان كشوری، تمام 250 هزار نفر متقاضی، این تسهیلات را دریافت كردند.
رشیدی با بیان اینكه بیش از 410 هزار نفر از بازنشستگان كشوری، متقاضی وام ضروری سال 95 بودند، گفت: با توجه به اعتبار این وام كه 750 میلیارد تومان از سوی بانك صادرات ایران تعیین شده بود، 250 هزار نفر به صورت قرعه كشی و با در نظر گرفتن اولویت بازنشستگانی كه از این تسهیلات استفاد نكرده بودند، مشخص و در 10 مرحله تمام این عزیزان موفق به دریافت وام شدند.
وی قرض الحسنه بودن این تسهیلات و محدودیت های اعتباری بانك را دلیل مرحله بندی شدن پرداخت وام عنوان كرد و افزود: پرداخت این تسهیلات از دی ماه سال گذشته آغاز شد و مرداد ماه امسال با همكاری بانك عامل، پرداخت وام به تمامی 250هزار نفر بازنشسته كشوری متقاضی، به پایان رسید.
رشیدی اظهار كرد: قرار است، با همكاری بانك صادرات ایران، ارائه تسهیلات وام قرض الحسنه به بازنشستگان كشوری برای سال 96 نیز با اعتبار 1200 میلیارد تومان، به ارزش 4 میلیون تومان، به 300 هزار متقاضی پرداخت شود.
اجتمام**/٩١٣٦/1193 ** 1569
تنظیم كننده: فرزانه جلالیان **انتشار:علی حبیبی
آگاهی از آخرین اخبار اجتماعی و حوادث ایران و جهان در كانال تلگرام گروه اجتماعی ایرنا:
@irnaej
https://t.me/irnaej
۰ نفر