۲۷ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۰۱
کد خبر: 82635184
T T
۰ نفر

برگزاري آئين وداع با پيكر شهيد مدافع حرم در چالوس

۲۷ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۰۱
کد خبر: 82635184
برگزاري آئين وداع با پيكر شهيد مدافع حرم در چالوس

نوشهر - ايرنا -آئين وداع با پيكر پاك سومين شهيد مدافع حرم چالوس سردار مصطفي خوش محمدي از فرماندهان عاليرتبه گردان تخريب لشكر 25 كربلا پنجشنبه شب در اين شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ايرنا ، در اين آئين معنوي كه باحضور جمع كثيري از مردم ، خانواده هاي شهدا ، جانبازان و خانواده معظم شهيد خوش محمدي برگزار شد ، بر ادامه راه اين شهيدان در راه دفاع از حرم حضرت زينب (س ) تاكيد شد.
در اين آئين معنوي مداحان اهل بيب عصمت و طهارت در رثاي سالار شهيدان به مداحي و نوحه خواني كردند.
اين شهيد بزرگوار از فرماندهان عاليرتبه گردان تخريب لشگر هميشه پيروز و خط شكن 25 كربلا مازندران در دوران دفاع مقدس و از پاسداران بازنشسته تيپ رزمي - مهندسي 45 جوادالائمه (ع ) سپاه استان گلستان ( گرگان ) اهل شهرستان چالوس بود.
شهيد خوش محمدي هفته قبل در عمليات مستشاري در منطقه اي در مرز مشترك سوريه و عراق در راه دفاع از حرم آل الله و نبرد با تروريست هاي تكفيري - وهابي داعش به همراه جمعي از رزمندگان جبهه مقاومت اسلامي از جمله سردار بي سر 'محسن حججي' به شهادت رسيد.
پيكر پاك شهيدخوش محمدي روز گذشته پس از تشييع در شهر گرگان به شهرستان چالوس در غرب استان مازندران (زادگاهش ) منتقل شد.
قرار است پيكر پاك و مطهر اين شهيد بزرگوار امروز از مقابل سپاه ناحيه مقاومت بسيج چالوس به سمت گلزار شهدا يوسف رضا (ع ) تشييع و در اين مكان به خاك سپرده شود.
شهيد خوش محمدي سومين شهيد مدافع حرم شهرستان چالوس است .
شهيد مصطفي شيخ الاسلامي و شهيد حسين بواس از شهرستان چالوس به ترتيب در سال هاي 94 و 95 در دفاع از حرم حضرت زينب (س) در كشور سوريه به شهادت رسيدند.
شهرستان چالوس در غرب مازندران قراردارد.
خبرنگار: مهدي ابراهيم پور ** انتشار دهنده : حسن فلاحتي
1654/1602/