۲۸ مرداد ۱۳۹۶، ۱۷:۳۵
کد خبر: 82636626
T T
۰ نفر
بيش از 39هزار عدد قرص غيرمجاز و 2 كيلوگرم ترياك در مياندوآب كشف شد

مهاباد- ايرنا- فرمانده انتظامي مياندوآب گفت: 39 هزار و 844 عدد قرص غير مجاز و 2 كيلوگرم ترياك در مياندوآب كشف و 2 نفر متهم در اين ارتباط دستگير شدند.

سرهنگ حسن شيخ نژاد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: ماموران انتظامي اين شهرستان موفق شدند، در يك عمليات، محموله قرص هاي غيرمجاز را در محورهاي مواصلاتي مياندوآب كشف و ضبط كنند.
وي اظهار كرد: در اين عمليات، ماموران انتظامي به يك دستگاه خودروي سواري مشكوك و با توقف آن تعداد 39 هزار و 884 عدد قرص غيرمجاز را كشف و توقيف كردند.
سرهنگ شيخ نژاد اضافه كرد: ارزش ريالي اين محموله غيرمجاز يك ميليارد و 50 ميليون ريال برآورد شده است.
وي گفت: 2 كيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياك نيز از يك فرد در مياندوآب كشف و ضبط شد.
فرمانده انتظامي مياندوآب با اشاره به دستگيري يك نفر در اين رابطه اظهار كرد: در اين 2 عمليات يك دستگاه خودروي سواري و يك دستگاه موتور سيكلت توقيف و مراتب پس از تشكيل پرونده به مراجع قضايي ارسال شد.
به گفته سرهنگ شيخ نژاد مقابله با سرقت، مقابله با كالاي قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاري ها و بد اخلاقي هاي اجتماعي و كاهش تصادف ها از اولويت هاي پنج گانه نيروي انتظامي در سال جاري است.
به گزارش ايرنا، شهرستان مياندوآب يكي از محل هاي گذر كالاهاي قاچاق از مناطق مرزي جنوب آذربايجان غربي و استان كردستان به شمار مي رود.
مياندوآب با 277 هزار نفر جمعيت در جنوب آذربايجان غربي و 155 كيلومتري مركز استان واقع شده و مسير ارتباطي استان هاي آذربايجان غربي، آذربايجان شرقي و كردستان است.
مهمترين اخبار ايرناي كشور، آذربايجان غربي و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از كانال خبري تلگرام اين رسانه به آدرس irnamahabad@ دريافت كنيد.
3093**خبرنگار: زين العابدين شيخي ** انتشار دهنده: پيمان پاكزاد