۲۸ مرداد ۱۳۹۶، ۱۷:۴۳
کد خبر: 82636636
T T
۰ نفر
فرماندار: 78 طرح عمراني در آستارا به مناسبت هفته دولت آماده افتتاح است

آستارا - ايرنا - فرماندار آستارا از آماده افتتاح شدن 78 طرح عمراني با 150ميليارد ريال اعتبار هزينه شده در اين شهرستان به مناسبت هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرنگار ايرنا يونس رنجكش روز شنبه در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دولت در فرمانداري آستارا گفت: مسكن مددجويان، طرح هاي ادارات راه و شهرسازي، برق، آب و فاضلاب و شهرداري هاي آستارا و لوندويل از مهم ترين طرح هاي قابل افتتاح در اين شهرستان طي هفته دولت است.
وي با اشاره به اينكه عملكرد دولت در حوزه هاي مختلف قابل قبول و رضايت بخش است، افزود: اقدامات عمراني يك سال اخير بايد توسط دستگاه هاي اجرايي به مردم اطلاع رساني شود تا بين مردم و مسئولان نظام، اعتمادسازي شود.
رنجكش ادامه داد: دولت تدبير و اميد توجه ويژه اي به مناطق مرزي دارد و اين امر از توسعه و آباداني روز افزون اين نقاط ، مشخص است.
وي با اشاره به اينكه توجه به راه هاي روستايي و مسائل بهداشتي از خدمات دولت در روستاهاي مرزي است، افزود: اين خدمات باعث افزايش اميد و نشاط در جامعه روستايي شده است.
فرماندار آستارا با اشاره به حضور 60 مديركل طي پنج ماه گذشته در اين شهرستان اضافه كرد: حضور مديران كل در آستارا نشانگر اهميت اين شهرستان مرزي است و مي تواند به توسعه آستارا كمك كند.
وي با بيان اينكه مديران دستگاه هاي اجرايي براي افتتاح طرح هاي خود برنامه ريزي كنند، اظهار كرد: مهمترين طرح قابل افتتاح در آستارا در هفته دولت با حضور استاندار گيلان به بهره برداري خواهد رسيد.
رنجكش افزود: برنامه هاي فرهنگي نيز در هفته دولت در آستارا برگزار خواهد شد و آئين گراميداشت ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر و تجليل از كارمندان نمونه از آن جمله است.
هشتم شهريور ماه سالروز شهادت شهيدان رجايي و باهنر است و به اين مناسبت از دوم تا هشتم شهريور به عنوان هفته دولت نام گذاري شده است.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعيت در منتهي اليه غرب استان گيلان و نوار مرزي جمهوري آذربايجان واقع است.
خبرنگار: يوسف هدايتي ** انتشاردهنده: كبيري
2007/7105 / 7124