۱ شهریور ۱۳۹۶، ۹:۲۲
کد خبر: 82640599
T T
۰ نفر
27 طرح عمراني در هفته دولت در روانسر به بهره برداري مي رسد

كرمانشاه- ايرنا- فرماندار روانسر گفت: همزمان با گراميداشت هفته دولت 27 طرح عمراني، كشاورزي و خدماتي با اعتباري بالغ بر 156 ميليارد و 590 ميليون ريال در اين شهرستان به بهره برداري مي رسد.

حسين ويسمرادي روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ايرنا، افزود: بهره برداري از طرح مرغداري 20 هزار قطعه اي در روستاي باباحيران و بهره برداري از 11 طرح سيستم آبياري تحت فشار در سطح 48 هكتار از اراضي روستاهاي جورآباد، صادق آباد، چقا شكر، جانجان سنجابي، زالوآب، كلاوه، گمشتر و گرازآباد با اعتباري بالغ بر هشت ميليارد و 763 ميليون ريال، طرح هاي بخش كشاورزي است كه افتتاح خواهند شد.
وي اظهار داشت: بهره برداري از مرحله اول طرح تعريض و روكش آسفالت محور حسن آباد – روانسر و روانسر – سه راهي بنچله با 97 ميليارد ريال اعتبار و افتتاح طرح هاي گازرساني به روستاهاي شبانكاره بخش شاهو، تم تم، اميرآباد، گرگابي و شهرك حسن آباد با 12 ميليارد ريال اعتبار نيز از ديگر طرح هاي اين شهرستان است.
فرماندار روانسر خاطرنشان كرد: در هفته دولت همچنين بهره برداري از 2 طرح آسفالت معابر روستاهاي حسن آباد و كلاه كبود با سه ميليارد و 468 ميليون ريال اعتبار و تحويل 6 واحد مسكوني به محرومان و معلولان زيرپوشش بهزيستي انجام مي شود.
ويسمرادي ادامه داد: افتتاح ساختمان اداري شهرداري روانسر و بهره برداري از طرح هاي ساماندهي پايين دست سراب روانسر، طرح توسعه و تكميل پارك فضاي سبز جنب گوردخمه و بهسازي و آسفالت معابر شهر روانسر با اعتباري بالغ بر 35 ميليارد و 239 ميليون ريال از ديگر طرح هاي اين شهرستان است كه در هفته دولت امسال به بهره برداري مي رسند.
شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعيت در 60 كيلومتري شمال غربي كرمانشاه قرار دارد.
8066/7455 خبرنگار: يوسف فتاحي ** انتشار دهنده:علي مولوي