۱ شهریور ۱۳۹۶، ۱۵:۲۹
کد خبر: 82641267
T T
۰ نفر
تبریك سرلشكر صفوی و سردار كارگر به امیران موسوی و صالحی

تهران - ایرنا - رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پیام‌هایی جداگانه انتصاب امیر سرلشكر «سید عبدالرحیم موسوی» به سمت فرمانده كل ارتش جمهوری اسلامی و انتصاب امیر سرلشكر «عطاءالله صالحی» را به عنوان جانشین رئیس ستاد كل نیروهای مسلح تبریك گفت.

به گزارش ایرنا از اعلام روز چهارشنبه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس متن پیام‌های تبریك سردار سرتیپ بسیجی بهمن كارگر خطاب به امیر سرلشكر موسوی و امیر سرلشكر صالحی به شرح زیر است:«امیر سرلشكر «سید عبدالرحیم موسوی» با احترام انتصاب شایسته جنابعالی به سمت فرمانده كل ارتش جمهوری اسلامی ایران از سوی مقام معظم رهبری و فرمانده كل قوا (مدظله العالی) كه حاكی از تعهد، توانمندی و حسن سوابق خدمتی است، صمیمانه تبریك عرض می‌نمایم.
در این پیام آمده است: بی‌شك سوابق و تجارب ارزشمند جنابعالی در دوران دفاع مقدس و ارتش جمهوری اسلامی و سرمایه بزرگ نیروی انسانی مومن، انقلابی و با انگیزه این سازمان مقتدر؛ منظومه‌ی مبارك و ارزشمندی است كه یاری بخش جنابعالی در فرماندهی موفق و تحول آفرین خواهد بود.
سردار كارگر افزود: مزید توفیقات جنابعالی را با استعانت از خداوند قادر و حكیم در تداوم راه شهیدان و ایثارگران دفاع مقدس، آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) در ظل توجهات حضرت ولی عصر، امام زمان (عج) و پیروی از منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) همواره با اقدام و عمل انقلابی از درگاه ذات اقدس الهی مسالت دارم.»
وی در نامه دیگری نیز خطاب به سرلشكر عطاالله صالحی تصریح كرد با احترام، انتصاب شایسته و ارزشمند جنابعالی از سوی فرمانده معظم كل قوا را به سمت جانشین ستاد كل نیروهای مسلح، تبریك و تهنیت عرض می‌نمایم.
در این پیام آمده است یقینا حسن اعتماد و اطمینان رهبر معظم انقلاب اسلامی در تفویض مسئولیت مهم و بزرگ جانشینی ریاست ستاد كل نیروهای مسلح بیانگر لیاقت و شایستگی‌های مدیریت جنابعالی می‌باشد.
سردار كارگر در این پیام آورده است: بی‌شك سوابق و تجارب ارزشمند جنابعالی در دوران دفاع مقدس و فرماندهی ارتش جمهوری اسلامی ایران شما را در زمره مدیران توانمند و شایسته همراه با تجربیات گرانقدر در نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار داده است.
امید است با عنایت الهی در جهت تكمیل، ارتقاء و توسعه توانمندی و آمادگی‌های دفاعی امنیتی نیروهای مسلح همراه با مسئولان و زحمت‌كشان خدوم و مخلص در مجموعه ستاد كل نیروهای مسلح موفق و پیروز باشید.
مزید توفیقات جنابعالی را با استعانت از خداوند قادر حكیم در تداوم راه شهیدان و ایثارگران دفاع مقدس، آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) در ظل توجهات حضرت ولی عصر، امام زمان (عج) و پیروزی از منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) همواره با اقدام و عمل انقلابی از درگاه ذات اقدس الهی مسالت دارم.»


**ارتش مكتبی به اتفاق سپاه مكمل قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران است
دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم كل قوا گفت: ارتش مكتبی به اتفاق سپاه مكمل قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران است.
به گزارش ایرنا از سایت اطلاع رسانی دكتر صفوی، سرلشكر پاسدار سید یحیی صفوی، افزود: ارتش مكتبی ایران به عنوان یك نیروی متمایز نسبت به ارتش های كلاسیك جهان شناخته می شود كه با اتفاق سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران، مكمل قدرت بازدارندگی موثر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
وی طی پیام های جداگانه ای انتصاب امیر سرلشكر سید عبدالرحیم موسوی را به سمت فرمانده كل ارتش جمهوری اسلامی ایران و انتصاب امیر سرلشكر عطاء الله صالحی را به سمت جانشین رئیس ستاد كل نیروهای مسلح تبریك گفت.
در این پیام ها خطاب به فرمانده محترم كل ارتش جمهوری اسلامی ایران آمده است:ارتش مكتبی ایران به عنوان یك نیروی متمایز نسبت به ارتش های كلاسیك جهان شناخته می شود كه به اتفاق سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران مكمل قدرت بازدارندگی موثر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
در این پیام با تبریك انتصاب سرلشكر سید عبدالرحیم موسوی به سمت فرمانده كل ارتش جمهوری اسلامی ایران ،آورده شده :تعهد و شایستگی شما و هم چنین تجربه مدیریت در سطوح مختلف ارتش جمهوری اسلامی ایران و تلاشها و مجاهدتها ی دوران دفاع مقدس و برخورداری از دانش روز دستمایه ای است كه موفقیت جنابعالی را در سنگر فرا روی نوید می دهد.
در پیام جداگانه ای خطاب به امیر سرلشكر عطاء الله صالحی ، جانشین محترم رئیس ستاد كل نیروهای مسلح بیان شده : انتصاب جنابعالی به عنوان جانشین رئیس ستاد كل نیروهای مسلح از سوی فرماندهی معظم كل قوا را تبریك و تهنیت عرض می نمایم ، بدون تردید تجربیات جنابعالی در سطوح مختلف فرماندهی ارتش جمهوری اسلامی ایران و دوازده سال فرماندهی موفق این نهاد انقلابی در كنار سوابق مبارزاتی و انقلابی پیش از انقلاب و همچنین تلاشها و مجاهدت های دوران نورانی دفاع مقدس بهترین ذخیره و دستمایه ای است كه در سمت جدید راهنما خواهد بود.
به گزارش ایرنا، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده معظم كل قوا روز (دوشنبه 30 مرداد 96) در احكام جداگانه‌ای امیر سرلشكر عطاءالله صالحی را به سمت جانشین رئیس ستاد كل نیروهای مسلح و امیر سرلشكر سیّد عبدالرّحیم موسوی را با ارتقاء به درجه‌ی سرلشكری به سمت فرمانده كل ارتش جمهوری اسلامی ایران منصوب كردند.
اجتمام(1) 1095** 7029 **1569**تنظیم: فرهاد شرف پور **انتشار: علی حبیبی
آگاهی از آخرین اخبار اجتماعی و حوادث ایران و جهان در كانال تلگرام گروه اجتماعی ایرنا:
@irnaej
https://t.me/irnaej