۳ شهریور ۱۳۹۶، ۱۶:۴۱
کد خبر: 82643230
T T
۰ نفر
مردم نبايد تحت تاثير اغواهاي دشمنان قرارگيرند

شهرري ـ ايرنا ـ امام جمعه موقت شهرري با بيان اينكه دشمنان نظام اسلامي با انواع ترفندها در فضاي مجازي به دنبال مسموم كردن ذهن مردم هستند گفت: مردم نبايد تحت تاثير اغواهاي دشمنان قراربگيرند.

به گزارش ايرنا، حجت الاسلام عبدالعلي ابراهيمي در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهرري در حرم عبدالعظيم(ع) گفت: دشمنان ملت ايران و نظام اسلامي از خدمات رساني شفاف و سالم مسئولان نظام به ملت ايران ناراضي هستند و در اين راه برخي در داخل كشور دانسته و ندانسته آب در آسياب دشمن مي ريزند.
وي با بيان اينكه دشمنان نظام نمي خواهند مردم به خواسته هاي به حقشان در زمينه هاي اقتصادي و معيشتي برسند اظهار داشت: دشمنان نظام با انواع تبليغات و ايجاد تحريم هاي ظالمانه بر عليه كشور مي خواهند اقدامات نظام را نارسا و ناقص جلوه دهند تا مردم از نظام نااميد شوند.
ابراهيمي تاكيد كرد: ملت بزرگ ايران بايد دست خبيث دشمنان و ترفندهاي تبليغاتيشان را به خوبي بشناسند و بدانند كه به بركت انقلاب اسلامي و مسئولان بلند پايه كشور خدمات زيادي در اين كشور صورت گرفته است.
وي با اشاره به اين سخن رهبر معظم انقلاب كه گفته است مسئولان نظام معصوم نيستند و حتما ضعف هايي دارند بيان داشت: مسئولان كشور در هر رده و سمتي بايد نقدهاي به حقي كه به آنان مي شود را بشنوند و در جهت رفع آنها تلاش كنند.
ابراهيمي خاطر نشان كرد: دشمنان در تبليغاتشان عليه نظام مي خواهند اين موضوع را به مردم ديكته كنند كه نظام اسلامي براي آنان كاري نكرده است و به اين صورت نظام را ناموفق جلوه دهند.
وي با بيان اينكه ملت بزرگ ايران ملت با بصيرت، قدر شناس و آگاهي هستند يادآور شد: مردم به خوبي مي دانند كه مسئولان نظام خادمان آنان هستند و نبايد گول تبليغات مسموم دشمنان را بخورند.
ابراهيمي افزود: ملت ايران مي دانند كه مسير دشواري براي رسيدن به اهداف بلند نظام دارند و برهمين اساس با همدلي، همزباني و وحدت زير پرچم ولايت فقيه به مسير خود ادامه خواهند داد.
وي در ادامه به تحولات و پيروزي هاي سپاه اسلام برعليه داعشي هاي تروريست در سوريه، عراق و مرز لبنان اشاره كرد و اظهار داشت: داعش نفس هاي آخر خود را مي كشد و به زودي شاهد نابودي كامل اين گروه تروريستي خواهيم بود.
*براي اطلاع از اخبار متنوع انتشار يافته در شبانه روز با كانال ايرنا استان تهران در تلگرام به نشاني IRNATEHRAN@ همراه شويد.
خبرنگار: امير جعفري سرگزه انتشاردهنده:موسي فعاليان
تهرام/ / 1539