۴ شهریور ۱۳۹۶، ۱۱:۱۷
کد خبر: 82643776
T T
۰ نفر
پنج طرح در گناباد به بهره برداری رسید

گناباد- ایرنا- پنج طرح عمرانی، تولیدی و رفاهی، همزمان با سومین روز از هفته دولت، روز شنبه با حضور معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان رضوی در شهرستان گناباد به بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا برای اجرا و راه اندازی این طرحها شامل مرحله نخست نیروگاه تولید همزمان برق و حرارت، توسعه واحد تولیدی آرد نگین گل شرق گناباد و پاركینگ و تالار كوثر و خیابان 24 متری در بیدخت از توابع این شهرستان، در مجموع 98 میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه شده است.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گناباد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: مرحله نخست نیروگاه تولید همزمان برق و حرارت با ظرفیت سالانه 2 مگاوات و در زمینی به مساحت یك هزار و 800 متر مربع و زیربنای 700 مهمترین این طرح هاست كه با راه اندازی آن برای 10 نفر اشتغال ایجاد شده است.
هادی ایزدی ادامه داد: افزایش ظرفیت واحد تولیدی آرد نگین با اشتغال 10 نفر با مجموع ظرفیت تولید سالیانه 45 هزار تن در زمینی به وسعت 2 هزار متر و زیربنای یك هزار متر مربع دیگر طرح تولیدی به بهره برداری رسیده گناباد است.
وی گفت: پاركینگ و تالار پذیرایی كوثر بیدخت در مجموع به مساحت چهار هزار و 600 متر مربع و اعتبار چهار میلیارد ریال و خیابان 24 متری به طول 400 متر و اعتبار 2 میلیارد ریال دیگر طرحهای به بهره برداری رسیده در شهرستان گناباد محسوب می شوند.
شهرستان گناباد در 287 كیلومتری جنوب مشهد واقع است.
7545/2095/5132
خبرنگار: فهیمه نعمتی شهری ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی