۸ شهریور ۱۳۹۶، ۹:۲۴
کد خبر: 82648995
T T
۰ نفر
مسابقات والیبال قهرمانی جوانان كشور در كرمانشاه آغاز شد

كرمانشاه- ایرنا- رقابت های والیبال قهرمانی جوانان دختر كشور از صبح امروز (هشتم شهریور) با حضور 10 تیم از استان های مختلف كشور در كرمانشاه آغاز شد.

محمد منصوری رئیس هیات والیبال استان كرمانشاه روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار كرد: این رقابت ها از هشتم تا شانزدهم شهریور به میزبانی دانشگاه آزاد كرمانشاه برگزار می شود.
وی ادامه داد: در این رقابت ها تیم های كرمان، خراسان شمالی، یزد، خوزستان، سمنان، كرمانشاه، همدان، آذربایجان غربی، چهارمحال و بختیاری و كهگیلویه و بویراحمد حضور دارند.
منصوری افزود: تیم ها به 2 گروه پنج تیمی تقسیم شده اند كه در گروه اول تیم های كرمان، خراسان شمالی، یزد، خوزستان، سمنان و در گروه دوم نیز كرمانشاه، همدان، آذربایجان غربی، چهارمحال و بختیاری و كهگیلویه و بویراحمد حضور دارند.
رئیس هیات والیبال كرمانشاه افزود: در روز اول رقابت ها چهار مسابقه برگزار می شود كه صبح مسابقات گروه اول و عصر نیز مسابقات گروه دوم برگزار خواهد شد.
وی گفت: در گروه اول ابتدا تیم های یزد با خوزستان مسابقه می دهند و تیم های آذربایجان غربی با چهارمحال و بختیاری هم دیدار می كنند.
منصوری یادآوری كرد: عصر امروز هم از گروه دوم تیم های خراسان شمالی با سمنان و همدان با كرمانشاه مسابقه خواهند داد.
رئیس هیات والیبال كرمانشاه تصریح كرد: میترا صابری، زهرا سلیمانی، غزل رهنما، عسل میرزایی، هلیا محبی، نیتسا كاظمی، نگین جلیلیان، طناز امیدبخش، هاله ولدبیگی، آرینا احمدی، سروه عبدی و هانیه محمدی نفرات تیم كرمانشاه در مسابقات قهرمانی كشور را تشكیل می دهند.
وی در پایان همچنین از مهتاب رحمانی به عنوان سرمربی و سمیرا سردیانی به عنوان مربی تیم والیبال جوانان كرمانشاه یاد كرد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی