۱۷ شهریور ۱۳۹۶، ۱۴:۰۵
کد خبر: 82658720
T T
۰ نفر
رونمایی از ترتیل صفحه به صفحه قرآن برای نخستین بار در كشور

ارومیه- ایرنا- رئیس ستاد اجرایی چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن كریم گفت: در حاشیه این مسابقات سراسری، لوح فشرده ترتیل صفحه به صفحه قرآن كریم با تلاوت 'حامد ولیزاده' برای نخستین بار در كشور رونمایی شد.

حجت الاسلام ناصر جوانبخت روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینكه این لوح فشرده به همت اداره كل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی تهیه شده است، افزود: علاوه بر قرائت آیات قرآن كریم توسط این قاری ارومیه ای، ترجمه این آیات نیز توسط استاد عباس سلیمی در این لوح قرائت شده است.
وی اضافه كرد: این لوح فشرده به تعداد 2 هزار حلقه تولید شده و در حاشیه مسابقات قرآن كریم بین مردم و شركت كنندگان توزیع می شود.
وی با اشاره به استقبال قابل توجه مردم در روزهای پایانی هفته از مسابقات سراسری قرآن كریم در ارومیه اظهار كرد: مراحل پایانی رقابت های قرائت و حفظ قرآن كریم با حضور پرشور مردم در محل برگزاری مسابقات دنبال شده و این استقبال، شور و حال خاصی به این رقابت ها بخشیده است.
به گزارش ایرنا، چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن كریم از روز شنبه، 11 شهریور 1396 در حسینیه ثارالله ارومیه آغاز شده است و پس از اتمام مسابقات برادران در روز جاری، مسابقات خواهران آغاز می شود.
8137/2093 ** خبرنگار: سیده فاطمه سجادی ** انتشاردهنده: صابر چهرقانی