۲۳ شهریور ۱۳۹۶، ۱۱:۲۲
کد خبر: 82664567
T T
۰ نفر
14 اثر نمايشي در جشنواره هاي تئاتر در خراسان شمالي رقابت مي كنند

بجنورد- ايرنا- دبير دوازدهمين جشنواره تئاتر خراسان شمالي و سومين جشنواره تئاتر جوان(كوتاه)استان گفت: 14 اثر نمايشي در اين جشنواره از شنبه هفته آينده با هم رقابت مي كنند.

به گزارش ايرنا به نقل از روابط عمومي امين فرحي اظهار كرد: هشت اثر در دوازدهمين جشنواره تئاتر استان و 6 اثر درسومين جشنواره تئاتر جوان(كوتاه) با هم رقابت مي كنند.
وي درباره زمان و مكان اجراي نمايش هاي اين جشنواره ها گفت: زمان اجراي نمايش هاي سومين جشنواره تئاتر جوان(كوتاه)استان، شنبه 25 شهريور ماه است و با اجراي تئاتر 'و اين منم، زني تنها' به كارگرداني محدثه مكرمي در ساعت 9 و 30 دقيقه، نمايش 'هشت دقيقه تو كتم نميره' به كارگرداني ابوالفضل اكبري در ساعت 11 و 30 دقيقه، نمايش 'قويتر' به كارگرداني اميررضا فدايي در ساعت 18 و 30 دقيقه و نمايش ' تنها خدا حق دارد بيدارم كند' به كارگرداني نازنين آرياوند در ساعت 20 و 30 دقيقه، در تالار شمس به نمايش در مي آيد.
وي دو نمايش نيز در سومين جشنواره تئاتر جوان(كوتاه) در تالار گلشن اجرا مي شود كه شامل 'ستاره ها به همه چشمك مي زنند' به كارگرداني ستاره پس افكند و نمايش 'بازي آخر' به كارگرداني عظيم الهي است.
دبير دوازدهمين جشنواره تئاتر خراسان شمالي اظهار كرد: تئاتر 'دوئل براي نخوت' به كارگرداني 'امير علي پرويز' از بجنورد در ساعت 9 و30 دقيقه و نمايش ' پايان را من تعيين مي كنم ' به كارگرداني ' اميرحسين روحاني' از بجنورد در ساعت ١٨ و ٣٠ دقيقه روز يكشنبه 23 شهريور ماه هر دو در تالار شمس بجنورد به روي صحنه مي رود.
فرحي اظهار كرد: در ادامه اجراهاي دومين روز دوازدهمين جشنواره تئاتر استان، تئاتر 'دردسرهاي مرد مرده' به كارگرداني 'سعيد آذرخش' از بجنورد در ساعت 11 و نمايش 'زير باران از تو ميخوانم' به كارگرداني 'مهدي فخراني' از جاجرم در ساعت 20 در تالار گلشن بجنورد اجرا مي شود.
وي گفت: نمايش 'هفت سين سال 65' به كارگرداني 'محمد يحيي آبادي' از اسفراين در ساعت 9 و 30 دقيقه و نمايش 'ما به هم دروغ نمي گيم' به كارگرداني 'سيد مهدي كشميري ' در ساعت 18 و 30 دقيقه از بجنورد در سومين روز دوازدهمين جشنواره تئاتر استان در تالار شمس بجنورد به روي صحنه خواهد رفت.
دبير دوازدهمين جشنواره تئاتر خراسان شمالي همچنين گفت: تئاتر 'كمكم كن' به كارگرداني انسيه حاجي زاده از گرمه در ساعت 11 و نمايش 'اقيانوس آرام' به كارگرداني زهرا بخش پور از شيروان در ساعت 20 در تالار گلشن بجنورد اجرا مي شود.
وي با بيان اينكه آئين اختتاميه دوازدهمين جشنواره تئاتر خراسان شمالي و سومين جشنواره تئاتر جوان(كوتاه) 28 شهريور ماه برگزار مي شود افزود: اين مراسم ساعت 19 و ٣٠ دقيقه در مجتمع فرهنگي هنري گلشن بجنورد برگزار مي شود.
فرحي خاطر نشان كرد: جلسات تحليل و بررسي نمايش هاي دوازدهمين جشنواره تئاتر استان بعد از هر اجرا در مجموعه تئاتر شهر گلشن برگزار خواهد شد.
اخبار خراسان شمالي را در كانال تلگرامي اخبار ايرنا خراسان شمالي به نشاني 🆔 @IRNABOJNURD پيگيري كنيد.
7185/ 6042 خبرنگار: كبري علي آبادي** انتشاردهنده: سيدحسين قدسي