راه های سرعت بخشیدن به ماموریت ها در دیدار جداگانه وزیر دفاع و فرمانده هوافضای سپاه با فرمانده ارتش بررسی شد

تهران- ایرنا- وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و فرماندهان نیروی هوافضای سپاه پاسداران با حضور در ستاد آجا، با فرمانده جدید ارتش دیدار كردند.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرتیپ حاتمی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و سردار سرتیپ پاسدار حاجی زاده، فرمانده هوافضای سپاه پاسداران در دیدارهایی جداگانه با فرمانده كل ارتش بر افزایش پشتیبانی های رزمی و هم افزایی های دفاعی تاكید كردند.
امیر سرلشكر ستاد سیدعبدالرحیم موسوی، فرمانده كل ارتش هم با اشاره به تدابیر فرماندهی معظم كل قوا در خصوص هم افزایی بیشتر بین نیروهای مسلح، افزود: نحوه همكاری صنایع مختلف وزارت دفاع با ارتش جمهوری اسلامی ایران و چگونگی سرعت بخشیدن به ماموریت ها و همكاری های مشترك در جهت دستیابی به توفیقات بیشتر در بخش های امنیتی و دفاعی از جمله محورهای این دیدار بود.
وی ادامه داد، توسعه همكاری ها و تبادل تجربیات در حوزه های علمی و تحقیقاتی از محورهای دیگر بود كه در این دیدارها مورد بررسی قرار گرفت.
امیر موسوی افزود: ما در دوران تصدی سردار دهقان در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، دوستی و همكاری بسیار خوبی با ایشان داشتیم و ایشان نیز از ارتش حمایت و پشتیبانی خوبی داشتند؛ اما با حضور سرتیپ حاتمی در راس این وزارتخانه با توجه به یكی بودن فرهنگ سازمانی و ارتشی بودن و آشنایی كامل ایشان با نیازمندی ها و بخش هایی از ارتش كه لازم است تقویت شوند، انتظار می رود شاهد ارتقای سطح همكاری ها و پشتیبانی های بیشتر وزارت دفاع از ارتش جمهوری اسلامی ایران باشیم.
فرمانده كل ارتش در ارتباط با دیدار سردار حاجی زاده، فرمانده هوافضای سپاه پاسداران با وی نیز گفت: در این دیدار هم افزایی در حوزه های ماموریتی به صورت كلی مطرح شد و همچنین مواردی از جمله استفاده از تجربیات و دستاوردهای فنی و تحقیقاتی یكدیگر در حوزه های مختلف دفاعی مورد تاكید قرار گرفت.

*آگاهی از آخرین اخبار اجتماعی و حوادث ایران و جهان در كانال تلگرام گروه اجتماعی ایرنا:
@irnaej
https://t.me/irnaej

اجتمام**7029/3229**دریافت: فرهاد شرف پور*انتشار: داود پورصحت*