۳۰ شهریور ۱۳۹۶، ۱۷:۳۵
کد خبر: 82672608
T T
۰ نفر
امام جمعه يزد: داشتن روحيه انقلابي موجب پيشرفت كشور است

يزد - ايرنا - نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد گفت: داشتن روحيه انقلابي و مديريت جهادي موجب پيشرفت و موفقيت در امور مختلف كشور است و بايد روز به روز اين ويژگي در جامعه گسترش يابد.

آيت الله محمدرضا ناصري روز پنجشنبه در ديدار جمعي از نخبگان يزد با اشاره به توصيه هاي مقام معظم رهبري در خصوص ترويج روحيه انقلابي در ميان جوانان افزود: طبق فرمايشات رهبري فرزانه انقلاب اسلامي بايد روحيه انقلابي روز به روز بيشتر شود.
وي ادامه داد: روحيه انقلابي به معناي كار و تلاش جدي در عرصه هاي علمي ، فرهنگي ، اقتصادي ، صنعتي و تمام نيازهاي كشور ، جامعه و مردم است و بايد همه براي تحقق آن با جديت اقدام كنند.
امام جمعه يزد گفت: از اقدام هاي بسيار مهم در خصوص روحيه انقلابي در موضوع اقتصاد است و به معناي تكيه بر نيروهاي داخلي و جلوگيري از واردات كالاها است كه بايد به آن عنايت خاص داشت.
ناصري تصريح كرد: تلاش براي اجرايي شدن اقتصاد مقاومتي مورد تاكيد مقام معظم رهبري و قطع وابستگي ها در سايه داشتن روحيه انقلابي و مديريت جهادي توسط جوانان كشور بدست مي آيد.
نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد اظهار كرد: همه افراد و جوانان بايد نسبت به توسعه كشور در ابعاد مختلف احساس تكليف كنند و وظايف ديني و انقلابي خود را انجام دهند.
ناصري يادآور شد: بايد همواره در عرصه هاي مختلف مورد نياز كشور حضوري جدي داشت و لحظه اي دست از كار براي اعتلاي كشور اسلامي و خدمت به مردم برنداشت .
7536*2047* خبرنگار*كاظم سبحان زاده*انتشار- عباسقلي اشكورجيري