۳۱ شهریور ۱۳۹۶، ۱۱:۲۰
کد خبر: 82673078
T T
۰ نفر
تهدید كنندگان ملت و دشمنان نظام اسلامی را غافلگیری می كنیم

بندرعباس - ایرنا - فرمانده قرارگاه مركزی خاتم الانبیاء (ص) گفت: دشمنان نظام اسلامی و تهدید كنندگان ملت ایران را از این پس با ساماندهی قدرت تركیبی و یكپارچه غافلگیری می كنیم.

به گزارش ایرنا، سردار سرلشكر پاسدار غلامعلی رشید روز جمعه در رژه نیروهای مسلح در بندرعباس با اشاره به این كه برجام حاصل تعهد و مسئولیت پذیری ملت و نظام ایران برای برقراری صلح و ثبات در منطقه است، افزود: هرگونه محاسبه اشتباه پیمان شكنان را با پاسخ ناخوشایند و پشیمان كننده رو به رو می كنیم.
وی ادامه داد: هرگونه نقض، خروج از برجام و پیمان شكنی از سوی آمریكا نشانه خباثت و خوی استكباری این كشور است.
وی اضافه كرد: امنیت و ثبات را در مرزهای خود حفظ می كنیم و در صورت تجاوز دشمنان و تهدید كنندگان، این سرزمین را قتلگاه متجاوزان می كنیم.
رشید اشاره كرد: ایران اسلامی اولین كشور كمك كننده به ملت های عراق و سوریه در برابر تروریست ها بود.
وی تاكید كرد: قدرت ایران اسلامی در سال های گذشته نه تنها كاهش نیافت بلكه افزایش هم داشته است، این اقتدار كه موجب شده آمریكایی ها ایران اسلامی را ابر قدرت منطقه بدانند و به آن اعتراف كنند كه حاصل عظمت و شكوه این ملت در دوران دفاع مقدس است.
سردار رشید بیان كرد: ایران امروز وامدار دستاوردها و حماسه آفرینی های این ملت در دوران دفاع مقدس و تدابیر هوشمندانه رهبر انقلاب است.
وی گفت: ریشه استیصال كنونی دشمن در قدرت و توانمندی ما دارد و باید قدرت بر آمده از خون شهدا را پاس داریم.
فرمانده قرارگاه مركزی خاتم الانبیاء (ص) ابراز داشت: نقش بی نظیر سردار قاسم سلیمانی در ساماندهی جبهه مقاومت و مبارزه با صهیونیست از بغداد تا دمشق، بیروت، فلسطین اشغالی و یمن به معنای بارور شدن دستاوردهای دفاع مقدس در سطح كاربردی است.
وی خاطر نشان كرد: نیروهای مردمی منطقه فرهنگ مقاومت را از ایران اسلامی الگو گرفته اند و نیروهای مردمی جبهه مقاومت بر این اساس در عراق ، سوریه ، لبنان ، یمن و سرزمین های اشغالی فلسطین ظهور كرده اند تا بینی دشمن به خاك مالیده شود.
سردار رشید اظهار داشت: آن ها حتی در نحوه لباس پوشیدن و دعا كردن از رزمندگان ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس الگو می گیرند.
وی بیان كرد: نیروهای دریایی جمهوری اسلامی ایران امروز با برخورداری از تاكتیك ها و دكترین های بدیع، خلاقانه و هوشمندانه و بهره گیری از موشك های نقطه زن، پهبادهای رزمی و شناسایی و تسلیحات بومی مقتدرانه از خلیج فارس و تنگه هرمز حفاظت و حراست می كنند.
رشید بیان كرد: قدرت ایران اسلامی در سال های گذشته نه تنها كاهش نیافته بلكه افزایش یافته؛ این اقتدار كه موجب شده آمریكایی ها ایران اسلامی را ابر قدرت منطقه بدانند و بدان معترف باشند.
رژه بزرگ نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران صبح امروز در بندرعباس، تنگه هرمز و خلیج فارس در برابر چشمان ناوهای فرامنطقه ای و با حضور فرمانده قرارگاه مركزی خاتم الانبیاء (ص) برگزار شد.
31 شهریور 1359 با حمله هوایی عراق به چند فرودگاه در جمهوری اسلامی ایران و تعرض زمینی همزمان ارتش بعث به شهرهای غرب و جنوب كشورمان، جنگ هشت ساله حكومت صدام علیه ایران آغاز شد.
3219/7408
خبرنگار: عزت الله معمارباشی ** انتشار: محمد جهانگیریان
۰ نفر