۷ مهر ۱۳۹۶، ۲۲:۵۳
کد خبر: 82681171
T T
۰ نفر
اعمال محدوديت هاي ترافيكي در كلانشهر رشت طي روزهاي تاسوعا و عاشورا

رشت - ايرنا - رئيس پليس راهنمايي و رانندگي فرماندهي انتظامي استان گيلان از اعمال محدوديت هاي ترافيكي در كلانشهر رشت طي روزهاي تاسوعا و عاشوراي حسيني خبر داد.

سرهنگ محمدرضا محمدي جمعه شب به ايرنا گفت: 14 محدوديت ترافيكي ويژه روزهاي تاسوعا و عاشوراي حسيني در كلانشهر رشت ، از زمان شروع تا پايان مراسم پيش بيني شده و به اجرا گذاشته مي شود.
وي ادامه داد: بر اين اساس در خيابان سعدي به طرف شهرداري و كوچه هاي منتهي به شهرداري، سه راهي حاجي آباد به شهرداري و كوچه هاي منتهي به شهرداري، ميدان صيقلان به سمت شهرداري، تختي به سمت شهرداري و چهارراه قدس به سمت صيقلان محدوديت هاي ترافيكي اعمال مي شود.
رئيس پليس راهور گيلان ميدان دفاع مقدس به سمت سبزه ميدان، سرخ بنده به سمت صيقلان، ميدان زرجوب به طرف صيقلان، ميدان فرهنگ به طرف چهارراه قدس، تقاطع طالقاني (بيستون) به طرف داناي علي، كوچه انام به طرف داناي علي، خيابان نقره دشت به طرف داناي علي، خيابان ضيابري به طرف داناي علي ، خيابان سردارجنگل به طرف طالقاني (بيستون) و تمامي كوچه هايي كه به طرف داناي علي ختم مي شوند را جزو محدوديت هاي ترافيكي يادشده در كلانشهر رشت طي تاسوعا و عاشورا ذكر كرد.
فردا و پس فردا (شنبه و يكشنبه) تاسوعا و عاشوراي حسيني است و سوگواران حضرت اباعبدالله الحسين (ع) ، در ماتم و عزاي آن امام همام و ياران باوفايش، مراسم هاي عزاداري برگزار مي كنند.
7294/2007