۱۸ مهر ۱۳۹۶، ۱۹:۱۲
کد خبر: 82691779
T T
۰ نفر
بيش از 158هزار فرصت شغلي در شهرك هاي صنعتي ايجاد شد

بندرعباس- ايرنا- معاون وزير صنعت، معدن و تجارت و مديرعامل سازمان صنايع كوچك و شهرك هاي صنعتي ايران گفت: با تلاش هاي صورت گرفته در چهار سال گذشته، 9 هزار و 733 طرح صنعتي در داخل شهرك هاي صنعتي با اشتغال 158 هزار و 464 نفر به بهره برداري رسيد.

به گزارش ايرنا، علي يزداني سه شنبه شب در مراسم توديع و معارفه مديرعامل شهرك هاي صنعتي هرمزگان اظهار داشت: فعاليت 794 شهرك و ناحيه صنعتي در كشورنشان دهنده نقش مهم اين شهرك ها در چرخه اقتصاد و توليد و اشتغال كشور است.
وي با اشاره به برنامه دولت براي ايجاد نواحي صنعي در روستاها و شهرهايي با جمعيت كمتر از 10 هزار نفر و مناطق كمتر توسعه يافته، گفت: اين نواحي صنعتي با اعتبارات دولتي پيشنهادي به مجلس و يك و نيم ميليارد دلار تخصيص يافته از منابع صندوق توسعه ملي و حدود 6 هزار ميليارد تومان توافق شده با معاونت روستايي معاون اول رئيس جمهور و بانك هاي عامل مرتبط در نظر گرفته شده، اجرا مي شود.
يزداني با اشاره به ظرفيت هاي صنعتي موجود در هرمزگان خاطرنشان كرد: بيش از 400 طرح نيمه تمام در هرمزگان وجود دارد كه اميدواريم با پيگيري و تكميل آنها روند اشتغالزايي در اين استان شتاب بيشتري گيرد.
در پايان اين مراسم سيد امير اميري زاد به عنوان مدير عامل جديد شهرك هاي صنعتي هرمزگان معرفي و از خدمات بهمن غلامپور قدرداني شد.
7198/2094
خبرنگار: فاطمه حسيني * انتشار:هومن محمدكرمي

* آگاهي از آخرين اخبار استان در كانال تلگرام ايرنا هرمزگان
* لينك جستجو كانال: irnabandarabas@
*ايميل: irna.hormozgan@yahoo.com