۱۹ مهر ۱۳۹۶، ۲۱:۱۶
کد خبر: 82693126
T T
۰ نفر
وزیر راه و شهرسازی از روند اجرایی طرح آزاد راه شرق اصفهان بازدید كرد

اصفهان- ایرنا- وزیر راه و شهرسازی عصر چهارشنبه در جریان سفر به استان اصفهان از از روند اجرایی طرح های زیربنایی و آزاد راه شرق اصفهان بازدید كرد.

به گزارش ایرنا، عباس آخوندی وزیر راه وشهرسازی در نخستین روز سفر خود به استان اصفهان از روند اجرایی قطعه یك آزاد راه شرق اصفهان از آزاد راه اصفهان - كاشان تا جاده اردستان - اصفهان به طول 30 كیلومتر و همچنین قطعه دوم این طرح در آزاد راه اصفهان - نایین به طول 33 كیلومتر بازدید كرد.
طرح كنارگذر شرق اصفهان بطول 93 كیلومتر از آزادراه اصفهان – كاشان شروع و به پلیس راه مباركه ختم می شود.
قطعه اول این پروژه از آزادراه اصفهان – كاشان تا جاده اردستان – اصفهان بطول 30 كیلومتر، قطعه دوم از كیلومتر 30 اصفهان تا بزرگراه اصفهان – نایین بطول 33 كیلومتر و قطعه سوم از كیلومتر 63 تا بزرگراه اصفهان – شیراز بطول 30 كیلومتر انجام خواهد شد.
آزادراه های شرق و غرب اصفهان به عنوان كریدور شمال به جنوب و شرق به غرب از جمله پروژه های حیاتی و مهم استان است و معضلات ترافیكی شهر اصفهان را برطرف خواهد كرد.
وزیر راه و شهرسازی بعدازظهر چهارشنبه وارد اصفهان شد تا در یك سفر سه روزه از برخی طرح های عمرانی استان اصفهان بازدید و در افتتاح برخی دیگر شركت می كند.
وی در نخستین روز سفر خود به اصفهان از طرح های توسعه فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان و عملیات اجرایی آزادراه شرق اصفهان بازدید كرد.
بازدید از دو بانده محور اصفهان- اردستان و افتتاح روكش آسفالت در سطح استان و افتتاح WIM 'توزین درحال حركت' از دیگر برنامه های امروز سفر وزیر راه و شهر سازی به اصفهان است.
افتتاح 15 كیلومتر از آزاد راه غرب اصفهان، آغاز عملیات اجرایی احیای بافت فرسوده محله همت آباد، بازدید از طرح قطارشهری بهارستان، افتتاح ایستگاه راه آهن ریز و 12 كیلومتر خط اتصال به فولادمباركه و بازدید از طرح دو خطه شدن مسیر ریلی زرین شهر به بافق از برنامه های فردا در سفر وزیر راه و شهرسازی به اصفهان است.
بر اساس برنامه پیشنهادی سفر وزیر راه و شهرسازی، وی روز جمعه نیز از فلاورجان و طرح قطار سریع السیر اصفهان - تهران بازدید می كند.
ت/3011 خبرنگار: آسیه معینی** انتشار: سلطانمرادی