۲۱ مهر ۱۳۹۶، ۱۵:۳۲
کد خبر: 82694520
T T
۰ نفر
امام جمعه تربت حيدريه: توان دفاعي ايران، امريكا را به هراس انداخته است

تربت حيدريه – ايرنا - امام جمعه تربت حيدريه گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در كنار ساير نيروهاي مسلح و بسيج، توطئه جنگ هاي نيابتي جبهه استكبار در عراق و سوريه را خنثي كرد، اين اقتدار و توان دفاعي، آمريكا را به هراس انداخته است.

به گزارش ايرنا حجت الاسلام محمدرضا عصمتي در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه تربت حيدريه اظهار كرد: تروريست خواندن سپاه، بيانگر هراس آمريكا از توان بازدارندگي دفاعي جمهوري اسلامي است كه توانسته توطئه شوم جنگ هاي نيابتي غرب آسيا را خنثي كند‌.
وي تصريح كرد: كنار آمدن با استكبار جهاني ممكن نيست جز اينكه از آرمانها و اهداف انقلاب اسلامي عقب نشيني كنيم، چراكه زياده خواهي مستكبران تمام شدني نيست و تنها راه مقابله با آن مقاومت و اطاعت از ولي فقيه و وحدت امت اسلامي و حاكميت است.
وي به توان بازدارندگي نيروهاي مسلح اشاره و خاطر نشان كرد: امروز نيروهاي مسلح ايران به لحاظ اقتدار نظامي در جايگاهي قرار دارند كه وعده الهي مبني بر ايجاد ترس در دل دشمنان خدا را محقق ساخته و دشمن از عامل امنيت ملت هاي مظلوم به هراس افتاده است.
امام جمعه تربت حيدريه به سالروز تشكيل سازمان عقيدتي سياسي ارتش جمهوري اسلامي (24مهر) اشاره كرد و گفت: تخصص به همراه ايمان و معنويت و روحيه شهادت طلبي عامل پيروزي لشكر اسلام در برابر استكبار جهاني است كه نهادينه كردن اين شاخصه ها دليل ايجاد سازمان هاي عقيدتي و سياسي در يگان هاي نظامي و انتظامي است.
وي تاكيد كرد: آنچه كه تا به امروز در جبهه هاي مبارزه و پاسداري از مرزهاي كشور به ثمر نشسته بيانگر آن است كه نظام اسلامي توانسته نيروهاي مسلح مومن و متخصص با روحيه ايثار و شهادت تربيت كند تا از حاكميت ديني و امت اسلامي صيانت كنند.
خبرنگار: علي اصغر افتاده ** انتشار دهنده: علي اصغر ايزدي
1744/5132