۲۱ مهر ۱۳۹۶، ۱۵:۵۶
کد خبر: 82694545
T T
۰ نفر
نماينده مجلس: حفظ اصول انقلاب اسلامي سدي در برابر دشمنان است

يزد - ايرنا - نماينده حوزه انتخابيه مهريز در مجلس شوراي اسلامي گفت: حفظ اصول و آرمان هاي اصيل انقلاب اسلامي سدي در برابر توطئه هاي دشمنان است و بايد مردم و مسئولان براي انجام آنها با احساس وظيفه اقدام كنند.

محمدرضا صباغيان بافقي روز جمعه در جمع مردم مهريز با بيان اينكه دشمنان انقلاب اسلامي حقيرتر از آن هستند كه به ملت و كشور ايران صدمه اي وارد كنند افزود: وحدت تمام اقشار و سلائق مختلف موجب شكست توطئه هاي دشمن است.
وي ادامه داد: تا ملت و مسئولان با همدلي در مسير اصول و اهداف متعالي انقلاب اسلامي حركت مي كنند هيچ دشمني نمي تواند به كشور و جامعه ديني ضربه بزند و توطئه هاي آنها نقش بر آب مي شود.
نماينده مردم مهريز ، بافق ، بهاباد ، خاتم و ابركوه در مجلس شوراي اسلامي به وظايف نمايندگان در قبال مردم و جامعه اشاره كرد و مهمترين آنها را نظارت و قانونگذاري درست و مورد نياز كشور ذكر كرد.
صباغيان بافقي گفت: اگر در كشور و توسط نمايندگان مجلس شوراي اسلامي هم نظارت خوب انجام گيرد و وكلا نيز كار قانونگذاري را درست انجام دهند بدون شك بسياري از مشكلات مردم رفع مي شود.
وي تصريح كرد: توسط نمايندگان مجلس شوراي اسلامي تاكنون قوانين خوبي براي اقشار مختلف مردم تصويب شده و رسيدگي به نيازهاي مردم و مناطق محروم ادامه دارد .
نماينده مجلس شوراي اسلامي خاطر نشان كرد: تاكنون براي رسيدگي و بررسي مسائل حوزه انتخابيه مهريز جلسه هاي زيادي با مديران استاني و در سطح كشور تشكيل شده است.
صباغيان بافقي به ضرورت تغيبير در تركيب حوزه انتخابيه مهريز به عنوان يك كار مهم و مطالبه مردم اشاره كرد و گفت: در اين خصوص پيگيري هاي ضروري انجام گرفته است.
مركز شهرستان 50 هزار نفري مهريز در 30 كيلومتري جنوب شهر يزد واقع شده است .
7541/2047* خبرنگار:ندا سبحان زاده**انتشار -عباسقلي اشكورجيري