۲۵ مهر ۱۳۹۶، ۱۱:۱۷
کد خبر: 82698881
T T
۰ نفر
حريق منزل مسكوني در خيابان زينبيه اصفهان خاموش شد

اصفهان- ايرنا- حريق منزل مسكوني واقع درخيابان زينبيه شهر اصفهان بامداد سه شنبه با تلاش آتش نشانان مهار و خاموش شد.

مدير روابط عمومي و سخنگوي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري اصفهان به خبرنگار ايرنا گفت: با اعلام حادثه آتش سوزي در منزل مسكوني واقع در خيابان زينبيه به سامانه 125 در 48 دقيقه بامداد امروز تيم هاي عملياتي ايستگاه هاي همجوار شماره 19و7 به همراه افسر كشيك وقت با خودروهاي تخصصي مربوطه و با هماهنگي ستاد فرماندهي آتش نشاني عوامل اورژانس، برق، انتظامي را به محل حادثه اعزام شد.
محمد شريعتي بيان كرد: آتش نشانان به محض رسيدن به محل حادثه پس از قطع جريان برق و گاز از 2 جهت براي نجات مصدومان و گرفتار شده هاي احتمالي جهت اطفاء حريق و جلوگيري از گسترش آن از طريق منازل همجوار وارد عمل شدند.
وي زمان رسيدن آتش نشانان به محل حادثه را كمتر از 3 دقيقه بيان و اظهاركرد: آتش نشانان حريق را در كمترين زمان ممكن مهار و خاموش كردند و همچنين ناجيان آتش نشان در زمان پاك سازي محل حريق چندين سيلندررا ازمحل حادثه به خارج انتقال دادند.
شريعتي گفت: نيروهاي عملياتي مالك منزل مسكوني را كه دچار سوختگي سطحي شده بود براي انتقال به مراكز درماني تحويل عوامل اورژانس دادند.
وي افزود: علت حادثه توسط كارشناسان سازمان آتش نشاني در دست بررسي است.
ارديبهشت سال گذشته نيز انفجار توام با آتش سوزي يك منزل مسكوني در خيابان زينبيه اصفهان منجر به تخريب كامل آن شد اما تلفات جاني نداشت.
12 مهرماه امسال نيز آتش سوزي يك باب واحد مسكوني در مجتمع 80 واحدي واقع در بزرگراه شهيد كشوري اصفهان به مصدوم شدن 6 تن از ساكنان اين مجتمع منجر شد.
سوم مردادماه سال جاري هم يك باب واحد مسكوني درطبقه چهارم آپارتماني درخيابان ايثار شمالي بهارستان طعمه حريق شد كه بانوي جوان گرفتار شده در ميان انبوهي از دود در اين طبقه با تلاش آتش نشانان نجات يافت.
24 ايستگاه آتش نشاني و خدمات ايمني با 624 نيروي عملياتي و 90 نيروي ستادي در سطح مناطق 15 گانه شهر اصفهان فعاليت دارند.
ت/7135 خبرنگار: فرزانه سادات مدنيون- انتشاردهنده: عمادي