۲۵ مهر ۱۳۹۶، ۱۴:۱۶
کد خبر: 82699207
T T
۰ نفر
تجمع طلبه ها و بيانيه ائمه جمعه استان يزد در محكوميت سخنان ترامپ

يزد - ايرنا - جمعي از ائمه جمعه استان يزد روز سه شنبه در بيانيه اي سخنان اخير رييس جمهوري آمريكا عليه ملت ايران را محكوم كردند.

به گزارش ايرنا، در اين بيانيه كه روز سه شنبه انتشار يافته، آمده است: سخنان نسنجيده و عاري از نزاكت رييس جمهوري آمريكا دليلي متقن بر دشمني ديرينه و كينه ورزي سران اين نظام امپرياليستي است كه در رفتار و گفتار همه آنها از سياستمداران كهنه كار گرفته تا تاجران تازه به سياست رسيده، تبلور يافته است.
اين بيانيه مي افزايد: ائمه جمعه استان يزد با محكوميت مواضع خصمانه دولت و رييس جمهوري ايالات متحده عليه ايران اسلامي، حمايت قاطع خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامي كه برخاسته از متن ملت و محبوب دل امت اسلامي و محور مقاومت است، اعلام مي داريم.
*****
تجمع طلاب و روحانيون يزد عليه رئيس جمهوري آمريكا برگزار شد
تجمع روحانيون و طلاب بسيجي يزد عليه سخنان ضد ايراني رئيس جمهوري آمريكا روز سه شنبه در مدرسه علميه مصلاي يزد برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ايرنا، در اين تجمع كه نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد و جمعي از روحانيون و طلاب حوزه هاي علميه حضور داشتند، شركت كنندگان سخنان گستاخانه ترامپ عليه ملت ايران را محكوم كردند.
طلاب و روحانيون يزد با شعارهاي مرگ بر آمريكا و مرگ بر اسرائيل خشم و انزجاز خود را نسبت به توطئه هاي استكبار جهاني عليه انقلاب اسلامي در 38 سال گذشته ابراز و بر ايستادگي دولت و مردم ايران در برابر زياده خواهي هاي آنها تاكيد نمودند.
همچنين امام جمعه محمد آباد يزد در جمع معترضان گفت: سخنان سخيف و ابلهانه اخير رئيس جمهوري آمريكا عليه ملت ايران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامي اوج دشمني كفر جهاني عليه ارزش هاي ديني و انقلابي را نشان داد.
حجت الاسلام سيد محمد كاظم مدرسي تصريح كرد: راه عزت و اقتدار ايران اسلامي در گرو ايستادگي در برابر دشمنان است و بايد ملت ايران با وحدت و گوش به فرمان مقام معظم رهبري، ايستادگي كنند.
وي تصريح كرد: دولت آمريكا در سطح دنيا مظهر عيني و نماد حقيقي بدعهدي است و همواره در طول تاريخ اين مسئله را به اثبات رسانده كه كمتر تعهدي نسبت به مسائل ندارد و فقط منافع خود و اسرائيل غاصب را مدنظر دارد.
استان يزد 10 حوزه علميه و افزون بر سه هزار و 500 طلبه است و نمازجمعه در 26 محل در استان يزد برگزار مي شود.
7536/ 6014/ دريافت كننده:كاظم سبحان زاده**انتشار: كاظم شاملو