۲۶ مهر ۱۳۹۶، ۱۸:۲۳
کد خبر: 82700753
T T
۰ نفر

دستگيري كلاهبرداران 2 ميليارد ريالي در خواف

۲۶ مهر ۱۳۹۶، ۱۸:۲۳
کد خبر: 82700753
دستگيري كلاهبرداران 2 ميليارد ريالي در خواف

گناباد- ايرنا- فرمانده انتظامي خواف اعلام كرد:‌ عاملان كلاهبرداري 2 ميليارد ريالي با چكهاي جعلي از كسبه در اين شهرستان دستگير شدند.

به گزارش روز چهارشنبه پايگاه خبري پليس سرهنگ قربانعلي قرباني با اعلام اين مطلب افزود: بررسي اظهارات شاكي پرونده كه مالك يك مغازه لوازم خانگي است، مشخص كرد فردي با معرفي خود به عنوان مسئول مالي يكي از شركت‌هاي معدني خواف، 24 دستگاه يخچال را با ارائه چك جعلي خريداري كرده است.
وي اضافه كرد: همزمان چندين فقره شكايت مشابه از كسبه خواف گزارش شد كه كارآگاهان دايره مبارزه با جعل و كلاهبرداري پليس آگاهي خواف با بررسي اظهارات مالباختگان به سرنخ هايي از فعاليت گروهي كلاهبردار دست يافته و با تحقيقات گسترده ميداني، سرانجام اعضاي اين گروه حرفه‌اي را كه غيربومي هستند، به دام انداختند.
فرمانده انتظامي خواف گفت: متهمان در بازجويي‌هاي پليسي انجام شده تاكنون به هشت فقره كلاهبرداري از كسبه صنف لوازم خانگي، تجهيزات اداري و مواد پروتئيني در خواف اعتراف كرده اند.
وي با اشاره به معرفي متهمان به دادسرا از مردم خواست هنگام خريد و فروش كالا، املاك و معاملات تجاري ضمن افزايش هوشياري، صحت اسناد و چك ها را استعلام كرده و از اعتماد بي مورد به افراد ناشناس تحت هر عنوان خودداري كنند تا زمينه سوء استفاده براي چنين كلاهبرداراني فراهم نشود.
شهرستان خواف در 250 كيلومتري جنوب شرقي مشهد واقع است.
2095/5132
خبرنگار: عليرضا حسن زاده ** انتشار دهنده: علي اصغر ايزدي