۲۸ مهر ۱۳۹۶، ۱۵:۰۶
کد خبر: 82702386
T T
۰ نفر
مردم و مسئولان با تبليغات منفي مخالفان مقابله كنند

اروميه- ايرنا- نماينده ولي فقيه در آذربايجان غربي و امام جمعه اروميه با تاكيد بر اينكه برخي افراد سودجو و مخالف نظام قصد دارند تا با تبليغات منفي مسير پيشرفت كشور را منحرف كنند، گفت: مردم و مسئولان بايد مقتدرانه با اين افراد و تبليغات منفي آنان مقابله كنند.

به گزارش ايرنا حجت الاسلام والمسلمين سيد مهدي قريشي در خطبه هاي نماز جمعه اين شهرستان افزود: مسئولان بايد ضمن مقابله با حاشيه سازي دشمنان، مسير خدمتگزاري را نيز براي دانشمندان و نخبه ها هموار كنند تا بخشي از مشكلات مردم با نقش آفريني آنان حل شود.
وي با تاكيد بر ضرورت شناخت دشمن طبق فرمايش حضرت امام خامنه اي، اظهار كرد: نبايد از توطئه ها و حركت هاي تفرقه افكنانه دشمنان غافل شويم تا آسيبي به كشور نرسد.
وي با اشاره به در پيش بودن همايش پياده روي اربعين، بيان كرد: پذيرايي از زائران ابا عبدالله بسيار مهم و قابل توجه است و ما هم بايد همانند مسلمانان عراق از اين زائران پذيرايي كنيم و زمينه حضور زائران را فراهم كنيم.
نماينده ولي فقيه در استان با اشاره به اينكه زيارت امام حسين(ع) داراي اجر اخروي است، افزود: هر كس براي زيارت به كربلا برود، پاداش اخروي وصف ناپذير از جانب خداوند متعال و فرشتگان بر او نصيب مي شود.
قريشي در ادامه با اشاره به آئين تكريم و معارفه استاندار آذربايجان غربي كه در هفته گذشته برگزار شد، گفت: استاندار جديد بايد مطالعه خوبي از استان داشته باشد تا خدمات ماندگاري در اين استان به يادگار بگذارد.
به گزارش ايرنا طي هفته گذشته وزير كشور با سفر به اروميه از خدمات قربانعلي سعادت قدرداني و محمد مهدي شهرياري به عنوان استاندار جديد آذربايجان غربي معرفي شد.
نماز جمعه اين هفته اروميه با حضور پر شور مردم در مصلاي امام خميني (ره) اين شهرستان برگزار شد.
8135/3072
** خبرنگار: شهين بيدادرس ** انتشار: عليرضا فولادي
۰ نفر