۲۹ مهر ۱۳۹۶، ۱۰:۳۹
کد خبر: 82702907
T T
۰ نفر
برترين هاي مسابقات پارا دو و ميداني و شطرنج كارگري مشخص شدند

تهران - ايرنا - مسابقات پارا دو و ميداني و شطرنج كارگري قهرماني كشور گراميداشت هفته پارالمپيك با معرفي نفرات برتر به پايان رسيد.

به گزارش روز شنبه كميته ملي پارالمپيك، نخستين دوره مسابقات پارا دو و ميداني در ماده 1500 متر بانوان و 5000 متر آقايان و شطرنج آقايان و بانوان كارگري قهرماني كشور به مناسبت بزرگداشت هفته پارالمپيك از 26 تا 28 مهرماه در مجموعه ورزشي شهيد هرندي برگزار شد و در پايان نازيلا عليزاده و شادي حقي بستان در بخش بانوان و احمد غفاري، سجاد رضايي فر، محسن برزگر، محمدرضا وطن فدا، مجيد حاجي لو، قاسم عبدلي و محمد جعفرزاده عنوان نخست مسابقات دو و ميداني را كسب كردند.
در مسابقات شطرنج نيز حمزه مصلح شوشتري، محمد دويستي و امير كچيان در بخش مردان و سميرا آقايي، وجيهه جعفري و صديقه سرگزي در بخش بانوان عناوين اول تا سوم را كسب كردند.
در اين دوره از مسابقات 91 ورزشكار از 17 استان مركزي، لرستان، قزوين، آذربايجان غربي، كهكيلويه و بوير احمد، آذربايجان شرقي، زنجان، چهارمحال و بختياري، كردستان، البرز، هرمزگان، خراسان رضوي، تهران، مازندران، گيلان، اصفهان و فارس شركت كردند.
به همه شركت كنندگان به مناسبت هفته پارالمپيك، مدال روز پارالمپيك اهدا شد.
در مراسم اهداي مدال، جانباز سرافراز سيد جلال روغني كه هر دو دست و چشم و يك پاي خود را در راه آرمان هاي بلند انقلاب هديه كرده است نيز حضور داشت.
براي آگاهي از آخرين اخبار ورزشي ايران و جهان با كانال ايرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شويد.
ورزشي** 1293** 1545
تنظيم :محمد طاهري*
۰ نفر