۳ آبان ۱۳۹۶، ۱۴:۵۰
کد خبر: 82708190
T T
۰ نفر
كشف 280كيلوگرم موادمخدر در پايتخت/ رد رشوه 100 ميليون توماني

تهران- ايرنا- رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهي تهران بزرگ از كشف 280 كيلوگرم انواع مواد مخدر طي 24 ساعت گذشته خبر داد.

سرهنگ محمد بخشنده روز چهارشنبه در حاشيه طرح برخورد با خرده فروشان موادمخدر در مقر پليس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ در جمع خبرنگاران افزود: ماموران با انجام 70 عمليات طي 24 ساعت گذشته در سطح شهر تهران 280 كيلوگرم انواع مواد مخدر صنعتي و سنتي را از مخفيگاه خرده فروشان و توزيع كنندگان موادمخدر كشف و ضبط كردند.
به گفته وي، در اين طرح 260 توزيع كننده انواع موادمخدر شناسايي و دستگير شدند.
سرهنگ بخشنده با اشاره به اينكه در علميات شب گذشته باند بزرگ توزيع مواد مخدر صنعتي اعم از شيشه و گراس در غرب تهران منهدم شد، افزود: اعضاي اين باند با استفاده از خودروهاي مدل بالا و همچنين استفاده از شبكه هاي مجازي اقدام به فروش و توزيع انواع مواد مخدر صنعتي در محدوده شمال تهران مي كردند .
وي ادامه داد :فعاليت اعضاي اين باند 9 نفره از مدت ها پيش از سوي همكارانم در پليس آگاهي و پليس مبارزه با مواد مخدر زده شده بود و سرانجام موفق شديم بعد از ظهر ديروز يكي از مهمترين سرشاخه هاي شبكه اي را در غرب تهران و محدوده شهران شناسايي و دستگير كنيم.
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر با اعلام اينكه از محل خودرو بي ام و متهم شناسايي شده مقدار يك كيلو و 200 گرم مخدر شيشه كه به طرز ماهرانه اي در داخل خودرو مدل بالا كشف و ضبط شد، افزود: متهم دستگير شده كه قبلا نيز داراي سابقه بود در همان لحظات اوليه دستگيري اقدام به رشوه 100 ميليون توماني به همراه تحويل 2 دستگاه خودروي 'بي ام و' و 'زانتيا' به ماموران در پليس مبارزه با مواد مخدر كرده بود كه رشوه ضميمه پرونده متهمان شد.
وي با اعلام اينكه در ميان متهمان دستگير شده شب گذشته 9 زن نيز شناسايي و دستگير شده اند، افزود: اين متهمان زن به صورت پوششي در باندهاي توزيع مواد مخدر حضور داشتند و عمدتا نقش آنها گمراه كردن ماموران پليس براي دستگيري و همچنين خريداران و متقاضيان مواد مخدر اعلام شده است.
سرهنگ بخشنده با اشاره به اينكه پليس مبارزه با مواد مخدر به همراه پليس فتاي تهران فعاليت باندهاي خريد و فروش مواد مخدر در سطح فضاي مجازي را نيز رصد مي كند افزود: تلاش ما بر اين است كه علاوه بر كنترل خريد و فروش و توزيع مواد مخدر در سطح شهر و همچنين پاتوق هاي شناسايي شده معتادان فضاي فعاليت مواد فروشان نيز در حيطه فضاي مجازي نيز ناامن كرده و با فروشندگان مجازي مواد مخدر برخورد جدي كنيم.
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهي تهران بزرگ با اعلام اينكه طرح هاي ضربتي مبارزه با خرده فروشان و دستگيري معتادان متجاهر همچنان ادامه دارد، خاطرنشان كرد: شهروندان مي توانند در صورت مشاهده فعاليت موادفروشان اخبار و اطلاعات خود را از طريق سامانه 110 در اختيار ماموران پليس قرار دهند و مطمئن باشند قطعا اخبار و اطلاعات آنها در كوتاه ترين زمان ممكن رسيدگي و رصد مي شود.
*براي اطلاع از اخبار متنوع انتشار يافته در شبانه روز با كانال ايرنا استان تهران در تلگرام به نشاني IRNATEHRAN@ همراه شويد.
خبرنگار: مهدي مقدر انتشاردهنده:موسي فعاليان
تهرام/9343/1109 / 1539