۵ آبان ۱۳۹۶، ۱۴:۰۹
کد خبر: 82709938
T T
۰ نفر
امام جمعه گناباد: ترفندهاي دشمنان اتحاد ايران را مستحكم كرد

گناباد- ايرنا- امام جمعه گناباد گفت: افزايش دشمني و ترفندهاي دشمنان و استكبار جهاني موجب تحكيم اتحاد و همدلي ملت، مسئولان و جريانهاي مختلف سياسي در ايران و بصيرت افزايي در مقابل سياستهاي معاندان شد.

حجت الاسلام والمسلمين حسن صادقي نسب در خطبه هاي نماز جمعه گناباد افزود: در پي پيروزيهاي ميداني ايران و مقاومت اسلامي در مبارزه با تروريستها، خنثي شدن نقشه هاي استكبار جهاني و صهيونيزم و ارتجاع عرب در عراق، سوريه و لبنان دشمني آمريكا و همپيمانانش بر عليه ايران به خود اوج رسيد.
وي ادامه داد: مستكبران و ايادي سرسپرده آنها از يك طرف ايران را متهم به فعاليتهاي تروريستي و ضد حقوق بشر مي كنند و از سوي ديگر به بهانه هاي واهي از عمل به تعهداتشان نسبت به برجام طفره مي روند و دامنه تحريمها را افزايش مي دهند.
خطيب جمعه گناباد گفت: انقلاب اسلامي ايران منافع مستكبران را به خطر انداخته و نقشه هاي خصمانه آنها را نقش بر آب كرده است ولي با تشديد اين دشمنيها حتي افرادي كه خوشبين به آمريكا بودند پي به ماهيت پليد آن قدرت استكباري بردند.
وي افزود: اقشار ملت، جناحها، دولتمردان و مسئولان از هم اكنون خود را براي حضور گسترده در راهپيمايي 13 آبان ماه به منظور محكوميت جنايتها و ترفندهاي دشمنان آماده مي كنند.
حجت الاسلام صادقي نسب همچنين حمايت از توليد و ايجاد اشتغال پايدار را در بخش كشاورزي از وظايف مهم دولتمردان و بسترساز تحقق اقتصاد مقاومتي ذكر و بيان كرد: در آستانه برداشت زعفران قيمت اين محصول مهم افت شديدي كرده و توجيه اقتصادي فعاليت در اين بخش را براي زعفرانكاران كاهش داده است.
وي خريد تضميني محصولات كشاورزي از جمله زعفران را اقدام مناسب تعاون روستايي براي حمايت كشاورزان برشمرد و خواستار تدام آن شد.
گناباد در فاصله 287 كيلومتري جنوب مشهد واقع است.
خبرنگار: عليرضا حسن زاده **انتشار: حسين كريم زاده
2095/1858