۱۲ آبان ۱۳۹۶، ۲۲:۲۴
کد خبر: 82718451
T T
۰ نفر
حضور گسترده مردم در راهپيمايي 13 آبان پاسخي محكم به ياوه گويي هاي ترامپ است

بندرعباس- ايرنا- استاندار هرمزگان گفت : امسال حضور گسترده مردم در مراسم و راهپيمايي 13 آبان اهميت دوچنداني در پاسخ محكم به ياوه‌گويي‌هاي ترامپ رئيس جمهور آمريكا دارد.

به گزارش ايرنا، فريدون همتي شامگاه جمعه در پيامي با گراميداشت فرارسيدن يوم الله 13 آبان روز ملي مبارزه با استكبار و روز دانش آموز، اظهار داشت: به طور يقين ملت ايران در 13 آبان امسال با حضوري پرشور، جلوه‌هايي زيبا از اتحاد و استقامت خود در برابر استكبار و آمريكا و همچنين حمايت از نيروهاي مسلح و به ويژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامي را به نمايش خواهند گذاشت.
همتي با بيان اينكه آمريكا به عنوان راس استكبار همواره به دنبال چپاول ملت‌ها بوده، تصريح كرد: ملت ايران با رقم زدن انقلاب اسلامي و پس از آن تسخير لانه جاسوسي آمريكا، ريشه استكبار و در راس آن آمريكا را در اين سرزمين قطع كرد و با اين اقدام شعار اصيل انقلاب يعني استقلال و آزادي و جمهوري اسلامي محقق شد.
وي بيان داشت: استكبارستيزي ملت ايران در 13 آبان تجلي مي‌يابد و مردم ايران همواره در اين روز با حضوري باشكوه و با فرياد مرگ بر آمريكا پايه‌هاي كاخ استكبار را به لرزه درآورده‌اند.
استاندار هرمزگان اظهار كرد: از مردم شريف، مومن و انقلابي هرمزگان و به ويژه دانش آموزان و دانشجويان اين استان دعوت مي‌كنم تا با الگوگيري از دانش آموزان و دانشجويان انقلابي در راهپيمايي 13 آبان حضور يافته و بار ديگر استكبارستيزي خود را به منصه ظهور برسانند.
7198/ 6048
خبرنگار: فاطمه حسيني * انتشار: خليل تنيده

* آگاهي از آخرين اخبار استان در كانال تلگرام ايرنا هرمزگان
* لينك جستجو كانال: irnabandarabas@
*ايميل: irna.hormozgan@yahoo.com