۱۶ آبان ۱۳۹۶، ۱۱:۳۱
کد خبر: 82722498
T T
۰ نفر
تلویزیون تخصصی حمل و نقل آذرماه رونمایی می شود

تهران - ایرنا - رئیس مركز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی با اشاره به برگزاری نمایشگاه حمل‌ونقل و صنایع وابسته در مصلای امام خمینی (ره) از رونمایی تلویزیون تخصصی حمل و نقل و برگزاری كنفرانس بین المللی ایمنی راه در این نمایشگاه خبر داد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی، سید قاسم بی ‌نیاز با بیان این كه تلویزیون تخصصی حمل و نقل 100 درصد توسط بخش خصوصی تأمین مالی و اجرا شده است، افزود: این تلویزیون حاوی محتوای تصویری در خصوص برنامه‌ها و اخبار وزارت راه وشهرسازی است.
رئیس مركز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی اظهار داشت: در دومین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل و صنایع وابسته كنفرانس ایمنی راه با مشاركت و حضور اساتید فدراسیون جهانی راه برگزار می ‌شود.
وی بیان كرد: 90 درصد فضای نمایشگاهی در اختیار بخش خصوصی است و ارسال دعوت نامه نمایشگاه توسط فدراسیون جهانی راه در حوزه های حمل و نقل زمینی، هوایی، دریایی و ریلی انجام شده است.
رئیس مركز ارتباطات و اطلاع رسانی با اشاره به مشاركت 150 شركت بخش خصوصی تاكنون در نمایشگاه حمل‌ونقل و صنایع وابسته یادآورشد: كارگاه آموزشی آشنایی مقدماتی با فرایند ساخت و تحلیل شبكه در بخش برنامه ریزی و توسعه حمل و نقل نیز در این نمایشگاه برگزار خواهد شد.
بی نیاز با اشاره به برنامه‌های جنبی دومین نمایشگاه حمل ‌و نقل و صنایع وابسته از برگزاری كارگاه آموزشی اهمیت بازدید ایمنی در تعمیر و نگهداری علایم و تجهیزات ایمنی راه ها و كارگاه آموزشی توسط شركت راه آهن خبر داد.
به گزارش ایرنا، دومین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ و نقل و صنایع وابسته 26 تا 28 آذر با حضور شركت‌ها و سازمان‌های حمل‌و نقل تابعه وزارت راه و شهرسازی و فعالان بخش خصوصی حمل‌و نقل شامل شركت‌های مهندسی مشاور، پیمانكاران و صنایع وابسته در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود.
برای آگاهی از آخرین اخبار اقتصادی ایران و جهان با كانال اقتصادی ایرنا در تلگرام همراه شوید:
IRNAeco@
https://t.me/irnaeco
اقتصام**1108** 6075*خبرنگار: ایرج منصوری** انتشار: زهرا هجینی نژاد
۰ نفر