۲۶ آبان ۱۳۹۶، ۱۵:۱۸
کد خبر: 82733979
T T
۰ نفر

حضور گردشگران خارجي در آئين عزاداري 28 صفر در شوش

۲۶ آبان ۱۳۹۶، ۱۵:۱۸
کد خبر: 82733979
حضور گردشگران خارجي در آئين عزاداري 28 صفر در شوش

شوش - ايرنا - همزمان با برگزاري آئين عزاداري 28 صفر در شوش جمعي از گردشگران خارجي از كشورهاي مختلف در حرم حضرت دانايل نبي(ع) حضور يافتند.

به گزارش ايرنا 12 گردشگر از كشور چك و 19گردشگر از كشور آلمان با حضور در حرم دانيال نبي(ع) در شوش از عزاداري مردم فيلم و عكس تهيه كردند.
آئين هاي عزاداري ايام محرم و صفر در حرم دانيال نبي(ع) به يك جاذبه گردشگري مذهبي تبديل شده كه مورد استقبال گردشگران خارجي قرار گرفته است.
از گردشگران خارجي شركت كننده در آئين عزاداري 28 صفر در شوش با غذاي نذري ، شربت و چاي پذيرايي شد.
ارادتمندان به خاندان عصمت و طهارت در شهرستان شوش در سالروز رحلت جانگداز پيامبر گرامي اسلام حضرت محمد(ص) و شهادت امام حسن مجتبي (ع) عزاداري كردند.
به گزارش خبرنگار ايرنا، مراسم ويژه عزاداري 28 صفر روز جمعه در محل آستان حضرت دانيال نبي (ع) ،حرم عبدالله بن علي (ع)و دعبل خزايي (ره) برگزار شد.
همچنين مردم اين شهرستان از روز گذشته با سياهپوش كردن مساجد ، تكايا، حسينيه ها و نيز خيابان ها و افراشتن پرچم عزا در سطح شهر سوگوار شدند.
همچنين ارادتمندان به خاندان عصمت و طهارت از شهرهاي مختلف استان خوزستان از اهواز ، شادگان ، ماهشهر ، شوشتر و دشت آزادگان با حضور در آستان مقدس حضرت دانيال نبي (ع) در شوش به سينه زني و نوحه سرايي پرداختند.
7280/6068
خبرنگار:مجتبي پناهي