۵ آذر ۱۳۹۶، ۹:۵۵
کد خبر: 82743179
T T
۰ نفر
كلاهبردارحرفه‌اي يك ميليارد ريالي در خراسان شمالي دستگير شد

بجنورد- ايرنا- فرمانده انتظامي خراسان شمالي از دستگيري كلاهبردار حرفه‌اي با بيش از يك ميليارد ريال در اين استان خبر داد.

به گزارش ايرنا به نقل از پليس استان سردار عليرضا مظاهري گفت: برابر اعلام چند مورد شكوائيه مبني بر كلاهبرداري از شهروندان با ترفندهاي مختلف موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران انتظامي شهرستان اسفراين قرار گرفت.
وي افزود: ماموران انتظامي اين شهرستان با توجه به اظهارات شاكيان پرونده و سر نخ هاي موجود موفق به شناسايي فرد مورد نظر شدند.
وي بيان داشت: با بررسي‌هاي انجام شده ماموران موفق شدند متهم را كه در سطح شهر شناسايي و دستگير كنند.
سردار مظاهري گفت: در بازجويي اوليه از متهم مشخص شد اين فرد با ترفندهايي، از قبيل اينكه فرد خير و ايثارگر مي باشد و از طرفي يك دستش معلول است با سوء استفاده از احساسات و عواطف شهروندان اقدام به كلاهبرداري كرده است.
وي افزود: تاكنون متهم به 27 فقره كلاهبرداري در سطح شهرستان هاي استان و استان هاي همجوار اعتراف و توسط 20 نفر شاكي شناسايي و مواجهه حضوري شده‌ است و اين فرد بيش از يك ميليارد ريال از شهروندان كلاهبرداري كرده است.
اين مسئول ارشد انتظامي استان خاطرنشان كرد: متهم همراه پرونده متشكله براي انجام سير مراحل قانوني تحويل مقامات قضايي شد وبه جهت اينكه احتمال مي‌رود كلاهبرداري بيش از اين باشد مجدد به دستور مقام قضايي متهم در اختيار آگاهي شهرستان اسفراين قرارگرفت.
سردار مظاهري از تمامي شهروندان خواست در صورتي كه اين فرد از آنها كلاهبرداري كرده جهت شناسايي و اعلام شكوائيه به پليس آگاهي اسفراين مراجعه كنند همچنين در صورت مشاهده چنين افرادي كه مي خواهند از مردم كلاهبرداري كنند موضوع را سريع از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.
اخبار خراسان شمالي را در كانال تلگرامي اخبار ايرنا خراسان شمالي به نشاني 🆔 @IRNABOJNURD پيگيري كنيد.
3007/6042/ خبرنگار: ربابه صانعي ** انتشار دهنده: سيد حسين قدسي