۵ آذر ۱۳۹۶، ۱۹:۵۴
کد خبر: 82744111
T T
۰ نفر
تيم رعد پدافند خوزستان براي ادامه حيات نيازمند كمك استاندار است

اهواز - ايرنا - سرمربي تيم بسكتبال رعد پدافند خوزستان گفت : با توجه به مشكلاتي كه در تيم وجود دارد براي حضور در دور برگشت مسابقات ليگ برتر نيازمند كمك استاندار هستيم.

غفور كامروا روز يكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار كرد : تمام اعضاي تيم از بروز مشكلات مالي كلافه شده اند و تنها اميدشان كمك استاندار ورزش دوست و ديگر مسئولان استان است. براي اين كه بتوانيم تيم رعد پدافند را سر پا نگه داريم بايد هر چه زودتر مسائل مالي آن را برطرف كنيم در غير اين صورت نمي توان ادامه حيات داد.
سرمربي تيم بسكتبال رعد پدافند خوزستان با بيان اين كه در طول اين چند روز به سراغ مسئولان بسياري رفتيم اما كسي به ما وقت ملاقات نمي دهد تا مشكلات مان را بازگو كنيم افزود: با اين شرايط ديگر نمي توان كار كرد و نمي دانيم براي حل مشكل خود به چه كسي پناه بياوريم.
وي با اشاره به اين كه همچنان منتظر هستيم كه در چند روز آينده به همراه مديركل ورزش و جوانان خوزستان به نزد استاندار برويم تا از نزديك با تيم ما بهتر آشنا شود افزود: با توجه به علاقه بسيار استاندار به ورزش و كمك هايي كه در مدت حضورش به جامعه ورزش داشته است اميدواريم با دخالت استاندار مشكلات تيم برطرف شود.
كامروا با بيان اين كه هنوز به هيچ كدام از بازيكنان تيم يك ريال نيز پرداخت نكرده ايم و تنها توانستيم آن ها را با وعده دادن توجيه كنيم، گفت: تيم ما از پتانسيل و استعدادهاي خوبي بهره مند است كه در صورت توجه به آن ها مي توان شاهد شكوفايي و خلق نتايج درخشان بود لذا حيف است كه اين تيم با عدم بي توجهي از گردونه رقابت ها حذف شود.
به گزارش ايرنا تيم رعد پدافند خوزستان در هفته اول از دور برگشت رقابت هاي ليگ برتر بسكتبال ميزبان تيم دانشگاه آزاد است. نماينده خوزستان در حال حاضر با كسب 9 امتياز در جايگاه هشتم رده بندي قرار دارد.
/6002/9879
خبرنگار: محمد شاكري**انتشار: كبري آقازري