۷ آذر ۱۳۹۶، ۱۴:۲۸
کد خبر: 82745486
T T
۰ نفر

تحقق 677 نفر اشتغال در خواف

۷ آذر ۱۳۹۶، ۱۴:۲۸
کد خبر: 82745486
تحقق 677 نفر اشتغال در خواف

گناباد- ايرنا- فرماندار خواف گفت: از يك هزار و 24 نفر اشتغال هدفگذاري شده براي اين شهرستان در سال جاري، تاكنون 677 نفر محقق و در سامانه مربوط ثبت شده است.

به گزارش ايرنا محمدرضا پهلوان نژاد روز سه شنبه در نشست كارگروه اشتغال و سرمايه گذاري خواف افزود: علاوه بر اعتبارات تبصره 18 امسال در مجموع 30 ميليارد ريال اعتبار اشتغالزايي به اين شهرستان اختصاص يافته كه به 10 طرح مصوب كارگروه اشتغال و سرمايه گذاري پرداخت مي شود.
وي همچنين اعتبارات براي پرداخت تسهيلات در بخش مشاغل خانگي خواف در سال جاري را 23 ميليارد ريال ذكر و با اشاره به ظرفيتها و نگاه توسعه اي در بخشهاي مختلف اين شهرستان از مسئولان ادارات و بانكها خواست با نگاه درون سازماني و پرهيز از سخت گيري براي روان سازي در پرداخت تسهيلات به متقاضيان طرحهاي اشتغالزايي تلاش كنند.
وي تصريح كرد: مسئولان دستگاههاي اجرايي مربوط بايد با تكيه بر خرد جمعي و همكاري و تعامل سازنده زمينه تقويت توليد و توسعه اشتغال را فراهم سازند تا از اين طريق ضمن ايجاد فرصت هاي شغلي جديد براي متقاضيان كار و به خصوص دانش آموختگان دانشگاهي، نرخ بيكاري در شهرستان كاهش يابد.
مركز شهرستان 140 هزار نفري خواف در 267 كيلومتري جنوب مشهد قرار دارد.
شهرستان خواف شامل چهار بخش مركزي، سنگان، جلگه زوزن و سلامي و 96 روستا است و 65 هزار نفر از جمعيت اين شهرستان ساكن روستاها هستند.
شهرستان خواف 123 كيلومتر مرز مشترك با افغانستان دارد.
خبرنگار:عليرضا حسن زاده ** انتشار دهنده: علي اصغر ايزدي
2095/5132