۱۳ آذر ۱۳۹۶، ۱۳:۵۶
کد خبر: 82752358
T T
۰ نفر
واژگونی و آتش گرفتن خودرو در نوشهر سبب مرگ راننده شد

نوشهر - ایرنا - راننده یك دستگاه خودروی سواری پژو صبح امروز دوشنبه پس از واژگونی خودرو در محور پرتردد و حادثه خیز نوشهر به رویان در غرب مازندران و آتش گرفتن آن ، جان باخت .

بر اساس اعلام مركز مدیریت حوادث و فوریت های پزشكی مازندران ، این حادثه در منطقه ' چلك ' شهرستان نوشهر رخ داد و راننده خودرو در جریان آتش سوزی دچار سوختگی شدید شد و جان خود را از دست داد.
رئیس مركز فوریت های پزشكی مازندران به خبرنگار ایرنا گفت كه كادر درمانی مركز پیام اورژانس غرب مازندران پس از اطلاع از حادثه بلافاصله به محل اعزام شدند و به پس از انجام اقدامات اولیه ، جسد قربانی را به بیمارستان شهید بهشتی نوشهر انتقال دادند.
جاده نوشهر - رویان به طول حدود 35 كیلومتر یكی از مسیرهای پرتردد و حادثه خیز غرب مازندران است كه در بیشتر روز ها بویژه به شرائط نامساعد جوی ، حوادث ناگوار رانندگی در این محور رخ می دهد.
اوایل هفته جاری نیز در جریان بارش باران در این محور هفت دستگاه خودرو با یكدیگر برخورد كردند كه تلفاتی در پی نداشت ولی منجر به زخمی شدن چهار نفر از سرنشینان خودرها شده بود.
به اعتقاد كارشناسان ، مشخص نبودن موقعیت جاده هنگام شب به خاطر نبود چراغ روشنایی ، آبگرفتگی سطح جاده براثر بارندگی شدید ، نداشتن پل عابر پیاده به اندازه كافی ، غیر استاندارد بودن دوربرگردان ها و نداشتن علائم هشدار دهنده راهنمایی و رانندگی از جمله نواقصی است كه محور نوشهر به رویان را غیرایمن و پرتصادف كرده است .
خبرنگار : ‌مهدی ابراهیم پور ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
/1602/1654