۱۶ آذر ۱۳۹۶، ۰:۱۱
کد خبر: 82755020
T T
۰ نفر
آئين وداع با پيكر سردار شهيد ييلاقي در بهشهر برگزار شد

ساري- ايرنا- آئين وداع با پيكر سردار شهيد حاج علي ييلاقي چهارشنبه شب با حضور معاون سياسي ، امنيتي و اجتماعي استاندار مازندران ، جمعي از مسئولان استاني و شهرستاني در مصلاي بهشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ايرنا ، فرمانده سپاه ناحيه بهشهر در اين مراسم با بزرگداشت نام و ياد سردار علي ييلاقي و سرداران و شهداي اين شهرستان و استان مازندران گفت : سردار ييلاقي الگوي تمام عيار صبر و برباري، اخلاص و تقوا براي همه ما و به خصوص نسل جديد جامعه است.
عابدين داغمه چي افزود : با توجه به تحمل رنج بيش از 30 ساله ناشي از بيماري و جانبازي، هيچ گاه خستگي به خود را نداد و در همه مراحل زندگي شكرگزار خداوند بود.
وي گفت : صبر و استقامت ايشان زبانزد خاص و عام بوده است و بايد الگوي همه ما در زندگي فردي و اجتماعي باشد.
سردار علي ييلاقي از فرماندهان بهشهري لشكر 25 كربلا در دوران هشت سال دفاع مقدس و جانبار 70 درصد جنگ تحميلي صبح روز چهارشنبه به همرزمان شهيدش پيوست.
اين سردار بهشهري كه در روزهاي پاياني سال 61 و هنگامي كه فرماندهي لشكر 25 كربلا را بر عهده داشت به درجه جانبازي نايل شد از آن زمان تاكنون با رنج و درد ناشي از زخم جنگ زندگي كرد.
سردار ييلاقي علاوه بر اين كه به مدت 2 سال هم رزم شهيد چمران در جبهه هاي جنگ تحميلي در غرب كشور بود ، سابقه همرزمي با شهيدان باكري ، همت و زين الدين را هم در كارنامه داشت .
پيكر پاك اين سردار سرافراز فردا پنجشنبه از بيمارستان امام خميني(ره) به سمت پارك ملت تشييع و در گلزار شهداي بهشت فاطمه بهشهر به خاك سپرده مي شود.
خبرنگار : مريم نظري ** انتشار دهنده : حسن فلاحتي
7332/1654