۱۸ آذر ۱۳۹۶، ۱۱:۴۶
کد خبر: 82757087
T T
۰ نفر
سومين رويداد بازار سرمايه‌گذاري طرح‌هاي فناورانه برگزار مي‌شود

تهران-ايرنا- سومين رويداد بازار سرمايه‌گذاري طرح‌هاي فناورانه (تكنووست) با هدف رفع نياز سرمايه‌اي شركت‌هاي فناور عضو پارك فناوري پرديس معاونت علمي برگزار مي‌شود.

به گزارش روز شنبه علمي ايرنا، كليه شركت‌هاي حوزه مكانيك و الكترونيك كه براي رشد شركت و يا توسعه طرح‌هاي خود نياز به جذب سرمايه‌گذار دارند مي‌توانند طرح‌هاي خود را تا 20 آذر ماه به سومين رويداد بازار سرمايه‌گذاري طرح‌هاي فناورانه (تكنووست) ارسال كنند.
طرح‌هاي منتخب، از خدماتي چون تكميل طرح توجيهي؛ شناسايي و معرفي سرمايه‌گذاران؛ برگزاري رويداد تكنووست در قالب ارائه طرح‌ها توسط صاحبين طرح به سرمايه‌گذاران منتخب؛ مديريت جلسات ميان سرمايه‌گذار و صاحبان طرح؛ ارائه خدمات مشاوره حقوقي، مالي و ساير مشاوره‌هاي لازم جهت جذب سرمايه‌گذار بهره‌مند خواهند شد.
تجاري‌سازي ايده‌ها و محصولات دانش‌بنيان هميشه يكي از سخت‌ترين گام‌هاي موفقيت شركت‌هاست از اين رو مجموعه فن بازار بين‌الملل ايرانيان با حمايت پارك فناوري پرديس معاونت علمي سعي بر اين دارد تا با تبديل ايده به محصول، فرصت‌هاي مختلفي را براي حمايت از طرح‌ها، ايده‌ها و محصولات دانش‌بنيان فراهم كند و اين فرصت را در اختيار شركت‌هاي فناور و دانش‌بنيان عضو پارك قرار دهد كه با استفاده از امكانات و حمايت‌هاي پارك از رقباي خود پيشي بگيرند.
مركز تجاري‌سازي و خدمات فناوري پارك فناوري پرديس معاونت علمي، به منظور حمايت از توسعه طرح‌هاي شركت‌هاي عضو، اقدام به برگزاري رويداد سرمايه‌گذاري «تكنووست» جهت جذب سرمايه براي شركت‌ها كرده است.
به همين منظور، با دسته‌بندي انجام‌شده در حوزه فعاليت شركت‌هاي عضو، به صورت فصلي در هريك از حوزه‌ها، رويداد سرمايه‌گذاري را با عنوان بازار سرمايه‌گذاري طرح‌هاي فناورانه (Technovest) برگزار مي‌كند.
در اين فرايند پس از شناسايي طرح‌هاي حوزه مورد نظر، بستر لازم براي ارائه طرح‌ها به سرمايه‌گذاران تخصصي در آن زمينه، فراهم خواهد شد.
علمي**9031**1440
تنظيم: عادل پازيار ** انتشار: گلشن
براي اطلاع از اخبار متنوع علمي و فناوري، با كانال علمي ايرنا در تلگرام همراه شويد:
irnaelm@
https://telegram.m
۰ نفر