۱۸ آذر ۱۳۹۶، ۱۲:۰۷
کد خبر: 82757125
T T
۰ نفر
تاكيد مديرعامل باشگاه استقلال به تقويت آبي پوشان

تهران - ايرنا - سيد رضا افتخاري مديرعامل باشگاه استقلال تهران گفت: تلاش مديريت باشگاه تقويت تيم است تا در ادامه رقابت هاي باشگاهي و بين المللي موفق ظاهر شويم.

با گزارش روز شنبه ايرنا از باشگاه استقلال، افتخاري با قدرداني از زحمات كادر فني، بازيكنان و حمايت هواداران افزود: از همه بازيكنان و مربياني كه در سنوات گذشته از باشگاه استقلال طلب داشتند و در راه اخذ مجوز حرفه اي با اين باشگاه همكاري كردند و يا بخشي از مطالبات خود را بخشيدند نيز تشكر مي كنم.
وي گفت: البته شرايط استقلال روز به روز بهتر خواهد شد. اما مطالباتي كه به مدت 10 سال انباشته شده بود در مدت چند ماه قابل پرداخت نيست. زيرا منابع موجود، امكان تسويه حساب سريع ارقام سنگين را نمي داد.
مديرعامل باشگاه استقلال با اشاره به سه منبع براي تامين مالي باشگاه گفت: حق پخش تلويزيوني، بليت فروشي و تبليغات محيطي منابع كسب درآمد باشگاه است كه متاسفانه در طول سه سال گذشته باشگاه هيچ دريافتي از منابع گفته شده نداشته است.
افتخاري خطاب به طلبكاراني كه هنوز وضعيت آنها مشخص نشده است، گفت: به دنبال تامين اعتبار هستيم تا به زودي از آنان براي توافق و تسويه حساب نهايي دعوت كنيم. البته به اين افراد توصيه مي كنم از پرداخت پول به افرادي كه به هر عنوان مي خواهند در طلبشان شريك شوند، پرهيز كنند و به باشگاه خودشان اعتماد كنند. زيرا در طول چند ماه گذشته باشگاه در عمل حسن نيت خود را ثابت كرده است.
وي افزود: برخي از كساني كه شكايت خود را به كنفدراسيون فوتبال آسيا ارائه دادند، توسط همين افراد مشورت هاي غلط گرفته بودند و به يقين استقلالي هاي واقعي در اين شرايط باشگاه و هواداران را دچار مشكل نمي كنند.
مديرعامل باشگاه استقلال با اشاره به حمايت هاي مسعود سلطاني فر وزير ورزش و جوانان، بيان كرد: در طول دو سال گذشته توانسته ايم با حمايت وزير ورزش و جوانان حدود 20 ميليارد تومان از بدهي هاي خود را پرداخت كنيم و تعداد قابل توجهي از چك هاي برگشتي نزد طلبكاران را جمع آوري نماييم تا براي نخستين بار عملكرد مالي باشگاه مورد قبول سازمان حسابرسي كشور قرار بگيرد و هيچگونه بدهي براي آينده باقي نماند.
افتخاري با مخاطب قراردادن هواداران استقلال تاكيد كرد: از كمك هاي همه شما از طريق سامانه هواداري به باشگاه تشكر مي كنم كه تيم استقلال را در روزهاي سخت حمايت كرديد و اميدوارم با نتايج خوب استقلال در ادامه رقابت هاي ليگ، جام حذفي و ليگ قهرمانان آسيا اين حمايت ها تداوم داشته باشد.
وي ادامه داد: در فصل گذشته بدون استثناء كميته انضباطي فدراسيون فوتبال تيم استقلال را بخاطر انتساب توهين به تماشاگران براي هر مسابقه 10 الي 20 ميليون تومان جريمه كرد. در مسابقات جام باشگاه هاي آسيا بخاطر پرتاب اشيا به داخل زمين و انداختن ليزر بصورت بازيكنان حريف، بالغ بر 500 ميليون تومان جريمه شده ايم. اينگونه رفتارها نه تنها مشكلي را حل نمي كند، بلكه خسارت سنگيني به اين باشگاه محبوب وارد مي كند. بنابراين از هواداران فهيم و با تعصب استقلال مي خواهم براي كمك به باشگاه و موفقيت تيم فقط به تشويق بازيكنان و تيم پرداخته و نه تنها از حاشيه ها دوري كنند بلكه خود مانع از اقدام غيرمسوولانه اندك هواداراني شوند كه نتيجه عمل شان، جريمه براي باشگاه و يا محروميت هواداران خواهد بود.
مديرعامل باشگاه استقلال در پايان خاطر نشان كرد: بزودي با پرداخت 20 درصد ديگر از قرارداد بازيكنان، ميزان پرداخت به آنان به 50 درصد خواهد رسيد و اين به منزله تسويه حساب نيمي از تعهدات باشگاه قبل از آغاز نيم فصل دوم ليگ برتر خواهد بود.
براي آگاهي از آخرين اخبار ورزش ايران و جهان با كانال ورزشي ايرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شويد
ورزشي**9029** 1701
تنظيم كننده: محمد مهدي موذن** انتشار: حميد قديمي
۰ نفر