۱۸ آذر ۱۳۹۶، ۱۴:۴۳
کد خبر: 82757431
T T
۰ نفر

دستگيري جاعل اسناد ملكي در مشهد

۱۸ آذر ۱۳۹۶، ۱۴:۴۳
کد خبر: 82757431
دستگيري جاعل اسناد ملكي در مشهد

مشهد- ايرنا- فرمانده انتظامي خراسان گفت: عامل جعل و كلاهبرداري 15 ميليارد ريالي اسناد ملكي در مشهد توسط پليس آگاهي دستگير شد.

فرماندهي انتظامي خراسان روز شنبه به نقل از سردار قادر كريمي گزارش داد: با دريافت مرجوعه قضايي از سوي خانمي جوان مبني بر جعل اسناد مالكيت توسط افراد ناشناس موضوع در دستور كار پليس آگاهي قرار گرفت.
وي افزود: شاكي پس از بازگشت از سفر خارج كشور قصد فروش يك قطعه زمين 350 متري را در محدوده بلوار امامت مشهد كه ارثيه پدري اش بوده داشت اما هنگام سفارش فروش به چند بنگاه املاك يكي از بنگاهها اعلام كرده اين ملك به نام شخص ديگري است. در بررسي اظهارات متصدي بنگاه مشخص شد فردي مدتي قبل اين ملك را براي فروش سفارش داده اما از وي اطلاع و شماره اي ندارد.
او ادامه داد: كارآگاهان اداره مبارزه با جعل و كلاهبرداري پليس آگاهي با استفاده از شيوه هاي نوين پليسي متهم را شناسايي و با يك سري تحقيقات ميداني او را در يكي از بنگاههاي املاك محدوده بلوار سيد رضي مشهد در حال تنظيم سند با مدارك جعلي در اقدامي ضربتي و غافلگيرانه دستگير كردند.
وي گفت: متهم در بازجويي به بزه انتسابي اعتراف و اعلام كرد قصد فروش ملك با وكالت نامه جعلي به ارزش 15 ميليارد ريال داشته است. وي پس از بازجويي تكميلي به دادسراي عمومي انقلاب ناحيه 6 مشهد معرفي و بنا به احكام صادره قضايي با قرار مناسب صادره روانه زندان شد.
خبرنگار : ندا جواهرفر ** انتشار: حسين كريم زاده
7505/1858