۱۸ آذر ۱۳۹۶، ۱۸:۱۱
کد خبر: 82757699
T T
۰ نفر
سرلشكر باقري در پيامي شهادت سردار ييلاقي را تسليت گفت

تهران- ايرنا- در پي شهادت جانباز سرافراز سردارحاج علي ييلاقي، رئيس ستاد كل نيروهاي مسلح پيام تسليتي صادر كرد.

به گزارش روز شنبه ايرنا از روابط عمومي سپاه؛ در پي شهادت جانباز سرافراز سپاه اسلام، سردارحاج علي ييلاقي از پيشكسوتان دفاع مقدس،سردار سرلشكر پاسدارمحمد باقري در پيامي تأكيد كرد: بي شك ياد و خاطره آن جانباز فداكار و سردار والامقام براي نسل هاي امروز و فرداي ايران اسلامي الهام بخش و منشأ جهاد و تلاش براي پاسداري از اسلام و ولايت خواهد بود.

متن پيام بدين شرح است:
بسم الله الرحمن الرحيم
وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ
شهادت جانباز سرافراز سپاه اسلام، سردار حاج علي ييلاقي از پيشكسوتان و فرماندهان غيرتمند و ولايت مدار دفاع مقدس را به خانواده معظم، برادر گرانقدر، بازماندگان معزز و به ويژه آحاد مردم مؤمن و انقلابي استان شهيد پرور مازندران و همرزمان آن عزيز تبريك و تسليت عرض مي نمايم.
بي شك ياد و خاطره آن جانباز فداكار و سردار والامقام براي نسل هاي امروز و فرداي ايران اسلامي و جوانان غيور و انقلابي مازني، الهام بخش و منشأ جهاد و تلاش براي پاسداري از اسلام و ولايت و دفاع از ارزش هاي متعالي و سعادت آفرين انقلاب و نظام مقدس جمهوري اسلامي خواهد بود.
علو درجات اخروي و همنشيني آن شهيد ارجمند با سيد و سالار شهيدان حضرت اباعبدالله الحسين (ع) و علمدار كربلا حضرت ابوالفضل العباس (ع) و صبر و شكيبايي يادگاران و علاقمندان آن عزيز به عرش پيوسته - به ويژه برادر گرانقدرشان سردار حاج عباس ييلاقي - را از ذات اقدس باريتعالي مسئلت مي نمايم.
رئيس ستاد كل نيروهاي مسلح
سرلشكر پاسدار محمد باقري
سردار علي ييلاقي از فرماندهان بهشهري لشكر 25 كربلا در دوران هشت سال دفاع مقدس، جانبار 70 درصد جنگ تحميلي بود كه در سال 62 به درجه جانبازي نائل شده بود و روز چهارشنبه 15 آذرماه به همرزمان شهيدش پيوست.
وي از همرزمان شهيدان باكري، همت و زين الدين بود.
اجتمام*1724*1193
تنظيم:حسن حيدري * انتشار: حسين فتح الهي
۰ نفر