۲۱ آذر ۱۳۹۶، ۱۱:۲۱
کد خبر: 82760682
T T
۰ نفر
تاكيد استاندارخراسان شمالي بر تسريع عمليات اجرايي پروژه محور ميامي- جاجرم

بجنورد-ايرنا- استاندار خراسان شمالي در ديدار با معاون وزير و مديرعامل شركت زيرساخت و توسعه حمل و نقل كشور بر تسريع عمليات اجرايي پروژه محور ميامي- جاجرم تاكيد كرد.

به گزارش ايرنا به نقل از اداره كل روابط عمومي استانداري خراسان شمالي،محمدرضاصالحي در ديدار با دكتر خادمي معاون وزير و مديرعامل شركت زيرساخت و توسعه حمل و نقل وزارت راه كه دوشنبه با حضور علي اكبر محبي فرماندار جاجرم، علي قرباني و علي اكبري نمايندگان حوزه انتخابيه شهرستان در مجلس شوراي اسلامي در وزارت راه و شهرسازي برگزار شد، پيگيري و تسريع در عمليات اجرايي پروژه محور ميامي- جاجرم با بهره گيري از توانايي و ظرفيت تمام دستگاه ها را مورد تاكيد قرار داد.
در اين جلسه مقرر شد تفاهم نامه اي براي اجراي قطعه 2 -ب پروژه محور ميامي- جاجرم و اتصال به محور علي ابن مهزيار- سنخواست، بين مسئولان شهرستان جاجرم و شركت زيرساخت و توسعه حمل و نقل وزارت راه منعقد شود و مسئولان شهرستان در عمليات اجرايي اين مسير همكاري كامل داشته باشند.
تسريع در عمليات اجرايي 60 كيلومتر ناتمام از كيلومتر 20 تا كيلومتر 81 مسير مورد نظر از جمله مواردي بود كه در اين جلسه به آن اشاره شد.
شهرستان گرمه در چهار راه جغرافيايي واقع شده و با استان هاي گلستان، خراسان رضوي و سمنان همسايه است.
با توجه به خلوت بودن مسير گرمه – ميامي – شاهرود كه خراسان شمالي را به استان سمنان متصل مي كند بيشتر رانندگان خودروهاي سبك و سنگين اين مسير را براي رسيدن به تهران انتخاب مي كنند.
محور گرمه – ميامي با مشخصات راه روستايي، در گذشته احداث شده است اما امروز با توجه به افزايش جمعيت و تعداد خودروها، اين مسير كم عرض و غيراستاندارد براي رفت و آمد خودروها نامناسب است و هر ساله شاهد وقوع حوادث ناگوار جاده اي در اين مسير هستيم.
اخبار خراسان شمالي را در كانال تلگرامي اخبار ايرنا خراسان شمالي به نشاني 🆔 @IRNABOJNURD پيگيري كنيد.
ع/ 6042 انتشار: سيدحسين قدسي