۲۲ آذر ۱۳۹۶، ۱۴:۵۰
کد خبر: 82762399
T T
۰ نفر
رئيس شوراي گناوه: شورا هيچ اختلافي با شهردار ندارد

گناوه-ايرنا- رئيس شوراي اسلامي شهر گناوه گفت: اعضاي شوراي پنجم هيچگونه مشكل و اختلافي با شهردار اين شهر ندارند و مطالب منتشر شده در محافل و فضاهاي مجازي صحت ندارد.

روح الله ملك زاده روز چهارشنبه در نشست خبري شهردار و شوراي اسلامي شهر با خبرنگاران افزود: تفكرات مختلف و اختلاف سيلقه در هر مجموعه و جامعه اي امري طبيعي و بيانگر رشد جامعه است اما عده اي بدليل گام برنداشتن شوراي پنجم در مسير خواسته و اهداف و به خطر افتادن منافع شان مطلب مي نويسند.
وي اظهاركرد: شهردار گناوه از مديران لايق و با 20 سال سابقه مديريتي كارنامه موفقي ازخود برجاي گذاشته است كه شورا بدون درنظرگرفتن جناح و مسايل سياسي و ملاحظه كاري ايشان را انتخاب و حمايت قاطع مي كند.
رئيس شوراي اسلامي شهر گناوه گفت: شوراي پنجم به منظور شفاف سازي و آگاه كردن مردم از عملكرد و فعاليت هاي انجام شده، اطلاع رساني را در برنامه هاي اولويت دار خود قرار داده و تاكنون چندين نشست به همراه شهردار با خبرنگاران، فعالان فضاي مجازي، تريبون آزاد دانشجويي و در مساجد اين شهربرگزار كرده است.
وي افزود: باوجود اينكه چندين نشست هم انديشي درشهر با گروه هاي مختلف برگزار و واقعيت ها بيان شده، عده اي به شكل ديگري جلوه مي دهند و اين حركت منصفانه نيست.
ملك زاده اظهاركرد: احداث مجتمع هاي تجاري در سطح شهر بدون پاركينگ و سرويس بهداشتي ممنوع و دراين ارتباط مصوبه اي توسط شورا به شهرداري ابلاغ شده است.
وي افزود: شورا و شهرداري بررسي علت تبديل وضعيت سرويس هاي بهداشتي را در مجتمع هاي تجاري كه از سال 82 ساخته شده در برنامه كاري خود قرار داده است.
ملك زاده، ساماندهي دستفروشان با همكاري بازاريان را تنها راه حل برون از وضعيت موجود دانست و گفت: معيشت عده زيادي از مردم اين منطقه ازطريق دستفروشي تامين مي شود و جمع آوري كردن باعث قطع كسب درآمد آنان مي شود.
رئيس شوراي اسلامي شهر گناوه مطالب انتشاريافته از جلسه كارگروه تخصصي ورزشي اين شهر را غيرواقع دانست و افزود: شهرداري و شورا همواره از تيم ها و ورزشكاران مساعدت كرده اما حمايت از تيم هاي ورزشي از دستور كار شورا خارج شده است.
وي درباره كمبود سرويس هاي بهداشتي در شهر كه غيرمنصفانه مطرح مي شود، اظهاركرد: 325 چشمه سرويس هاي بهداشتي در نقاط مختلف اين شهر ازجمله ساحل و بازار وجود دارد كه بر تعداد آنها افزوده خواهدشد.
ملك زاده اضافه كرد: خبرنگاران زبان گويا و وجدان بيدار و درجامعه از جايگاه ممتازي برخوردارند و انتظار داريم در كنار نقد منصفانه واقعيت ها را بخوبي به مردم منعكس كنند.
شهر گناوه مركز شهرستان گناوه با جمعيت 70 هزارنفر در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043**
خبرنگار: نعمت الله بهروزي** انتشار دهنده: خدانظر خواجه