تجمع اعتراض آميز طلاب اهواز در محكوميت ترامپ در شناسايي قدس به عنوان پايتخت رژيم صهيونيستي

اهواز - ايرنا - جمع زيادي از طلاب، روحانيان و بسيجيان پايگاه هاي مقاومت بسيج اهواز روز چهارشنبه در محكوميت ترامپ رييس جمهوري آمريكا در شناسايي قدس(بيت المقدس) به عنوان پايتخت رژيم غاصب صهيونيستي در مقابل حوزه علميه اهواز تجمع كردند.

به گزارش ايرنا در اين تجمع كه آيت ا... سيدمحمدعلي موسوي جزايري نماينده ولي فقيه در خوزستان و امام جمعه اهواز، رييس حوزه هاي علميه خوزستان، و استادان و طلاب حوزه هاي علميه اهواز حضور داشتند معترضان دستور نابخردانه و ظالمانه ترامپ در انتقال سفارت آمريكا از تل آويو به بيت المقدس را به شدت محكوم كردند.
تجمع كنندگان با سردادن شعارهايي ضدآمريكايي و ضدصهيونيستي ، اعلام كردند قدس متعلق به اسلام و بخشي از پيكر و هويت امت اسلامي است.
طلاب و بسجيان اهوازي همچنين حمايت قاطع خود را از مبارزات مردم مظلوم فلسطين و آزادي قدس شريف قبله گاه نخست مسلمانان اعلام كردند.
اين تجمع با صدور بيانيه پنج ماده اي كه به زبان هاي عربي و انگلسيي قرائت شد پايان يافت.
در اين بيانيه ضمن محكوميت شديد اقدام رييس جمهوري آمريكا در شناسايي قدس به عنوان پايتخت رژيم كودك كش صهيونيستي ، بر ادامه اعتراض هاي امت اسلامي و كشورهاي غيراسلامي در سراسر جهان تاكيد شده است.
تجمع كنندگان خواستار قطع روابط اقتصادي همه كشورها با رژيم صهيونيستي و كمك به مردم مبارز فلسطين و آزادي قدس شدند.
جمعه گذشته نمازگزاران اهوازي در اعتراض به اقدام رييس جمهوري آمريكا در شناسايي قدس به عنوان پايتخت رژيم صهيونيستي تظاهرات كردند.
محكوميت هاي جهاني و بين المللي ضد اين اقدام ترامپ همچنان در كشورهاي اسلامي و غيراسلامي ادامه دارد.
6065 / 6037
خبرنگار: محمدرضا بنوره ** انتشار دهنده: عبدالحميد راجي