۲۳ آذر ۱۳۹۶، ۲۳:۵۱
کد خبر: 82763889
T T
۰ نفر
بازديد فرمانده كل ارتش از پايگاه شكاري وحدتي و پدافند هوايي دزفول

تهران – ايرنا - امير سرلشكر سيد عبدالرحيم موسوي، فرمانده كل ارتش جمهوري اسلامي ايران با حضور در منطقه عملياتي جنوب غرب كشور از پايگاه چهارم شكاري وحدتي و پدافند هوايي دزفول بازديد كرد.

به گزارش پنجشنبه شب ايرنا از روابط عمومي ارتش جمهوري اسلامي ايران، امير سرلشكر موسوي در پايگاه چهارم شكاري وحدتي دزفول ضمن حضور در يادمان شهدا با قرائت فاتحه به مقام شامخ شهداي هشت سال دفاع مقدس اداي احترام كرد.
فرمانده كل ارتش همچنين از قسمت هاي مختلف پايگاه چهارم شكاري نيروي هوايي از جمله گردان هاي پروازي، گردان نگهداري و بازآماد، گردان قرارگاه سربازي بازديد و با كاركنان پايور و وظيفه اين يكان ديدار كرد.
در اين بازديد كه سرتيپ خلبان نصيرزاده جانشين نيروي هوايي، فرمانده كل ارتش را همراهي مي كرد؛ سرلشكر موسوي با اشاره به نقش موثر اين پايگاه در سالهاي دفاع مقدس و رشادت خلبانان و كاركنان فني و همچنين پدافند هوايي در دفاع از حريم جمهوري اسلامي ضمن تبيين و تشريح تهديدات، حفظ آمادگي دفاعي و رزمي در هر شرايط و ضرورت هم افزايي و افزايش بهره وري را يادآور شد.
فرمانده كل ارتش همچنين با حضور در منطقه پدافند هوايي دزفول از سايت ها و سامانه هاي موشكي هاگ، شاهين و مرصاد بازديد كرد.
در اين بخش از بازديد كه امير سرتيپ اسماعيلي، فرمانده قرارگاه پدافند هوايي خاتم الانبياء (ص)، فرمانده كل ارتش را همراهي مي كرد؛ سرلشكر موسوي از سامانه هاي اين منطقه پدافندي بازديد و از نزديك آمادگي يكان ها را مورد ارزيابي قرار داد.
اجراي بازي جنگ و تمرين چگونگي مقابله با سناريوهاي مختلف تهديد بخش ديگري از برنامه هاي اين بازديد بود.
فرمانده كل ارتش همچنين طي ديدار با كاركنان پايور و وظيفه منطقه هوايي دزفول و بررسي وضعيت معيشتي و خدمتي، بر هوشياري و آمادگي هرچه بيشتر تاكيد كرد.
در اين بازديد دو روزه از آمادگي هاي روحي و رزمي پايگاه هوايي وحدتي و منطقه پدافند هوايي دزفول، امير سرتيپ خرم طوسي و امير سرتيپ دوم سيفي از مشاوران عالي فرماندهي كل ارتش، امير سرلشكر موسوي را همراهي كردند.
شبس*1613*انشار دهنده: عبدالله غفاري
۰ نفر