۲۴ آذر ۱۳۹۶، ۱۵:۴۳
کد خبر: 82764334
T T
۰ نفر
امام جمعه قرچك: نابودي اسرائيل آرزوي شيعه و سني است

تهران -ايرنا - امام جمعه شهرستان قرچك گفت: آمريكا و رژيم اشغالگر قدس دشمن اصلي اسلام هستند و نابودي اسرائيل آرزوي شيعه و سني است.

به گزارش ايرنا ، حجت الاسلام حجت الله اسماعيلي در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه قرچك گفت: استكار جهاني امروز در تمامي جبهه ها از اسلام ناب شكست خورده است و براي مقابله با گسترش اسلام در جهان از هيچ تلاشي دريغ نمي كند.
وي افزود: امروز به بركت مقاومت ملت هاي مسلمان، گروه هاي تروريستي داعش در منطقه نابود شدند، شاخ آمريكا و آل سعود در منطقه شكسته شد، اسرائيل در مرز نابودي و قدس شريف در شرف آزادي قرار گرفته است و آرمان فلسطين بار ديگر زنده شد.
وي بيان كرد: نابودي رژيم اشغال گر قدس ، آرزوي ديرين تمامي مسلمانان شيعه و سني است كه يقينا با بيداري اسلامي و وحدت تمامي مسلمانان محقق مي شود.
حجت الاسلام اسماعيلي با اشاره به اينكه دشمني استكبار جهاني هيچگاه پايان نمي يابد، گفت: مسئولان بايد با آگاهي و شناخت، از عزت و اقتداري كه بواسطه خون شهيدان انقلاب اسلامي دوران هشت سال دفاع مقدس و شهداي مدافع حرم بدست آمده است حراست كنند و به لبخند دشمنان دلخوش نباشند.
وي بيان كرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب در سايه عقلانيت، معنويت، عدالت و مقاومت عزت بدست مي آيد، ملت ايران هيچگاه فريب ترفندهاي مشترك اروپا و آمريكا را نخورده و با تكيه بر توانمندي هاي خويش ، توطئه هاي دشمنان را خنثي مي كنند.
امام جمعه قرچك در بخش ديگري از خطبه هاي نماز جمعه اين شهرستان با تأكيد بر لزوم فرهنگ سازي در جامعه اسلامي گفت: رسانه ها ، صدا و سيما ، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و تمامي متوليان امر فرهنگ جامعه بايد در برابر شبيخون فرهنگي دشمنان كه اصل خانواده را هدف قرار داده اند مقابله كنند و با ابزار فرهنگي اين توطئه را خنثي كنند.
وي در ادامه با گراميداشت 25 آذرماه روز پژوهش نيز گفت: فضاي علمي كشور بايد جهادي و انقلابي باشد تا بتواند نيازهاي جامعه را برطرف كند و اين مهم با حضور جوانان پژوهشگر، متعهد و متخصص محقق مي شود.
خبرنگار: سيد حسن ميري ** انتشار: روح اله صائب
تهرام/7254/6003
۰ نفر