۲۷ آذر ۱۳۹۶، ۱۳:۴۴
کد خبر: 82767612
T T
۰ نفر
جانشین فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص): خدمات بسیج به مردم گسترده تر می شود

تهران - ایرنا - جانشین فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص ) در جمع رزمندگان دوران دفاع مقدس و مدافعین حرم گفت: خدمات اجتماعی بسیج در زمینه های مختلف به مردم شریف كشورمان گسترده تر شود.

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار ایرنا از محل ستاد فرماندهی سپاه محمد رسول الله (ص) سردار پاسدار سیروس صابری گفت : انقلاب اسلامی ، یادگاری است كه از امام راحل و شهدا به ما رسیده و باید در راستای تداوم آن بیش از گذشته تلاش كنیم.
سردار سرتیپ دوم پاسدار «سیروس صابری» با حكم فرمانده كل سپاه به عنوان جانشین فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ منصوب شد.
آیین تكریم و معارفه جانشین فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ روز 22 آذرماه جاری با حضور سرلشكر پاسدار «محمدعلی جعفری» فرمانده كل سپاه، سردار «غلامحسین غیب پرور» رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سردار «اسماعیل كوثری» جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله(ع)، سردار «محمد رضا یزدی» فرمانده سپاه تهران بزرگ و جمعی از فرماندهان و مسئولین عالی رتبه در محل سالن امام علی(ع) این سپاه برگزار شد.
سردار صابری ، جانباز و فرمانده دوران دفاع مقدس با برشمردن شماری از خدمات اجتماعی در حال انجام در سازمان بسیج مستضعفان از جمله مقابله با سرقت منازل و خودرو ، مسائل امنیتی ، مقابله با توزیع مواد مخدر و ناهنجاریهای اجتماعی افزود: رسیدگی به كودكان كار و توجه به تغذیه و بهداشت آنان یكی از مهمترین خدماتی است كه بسیجیان در مناطق مختلف و شهرها به ان مشغول هستند.
جانشین فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص ) با بیان اینكه در هنگام وقوع زلزله در استان كرمانشاه بسیجیان از اولین افرادی بودند كه خود را به صحنه رساندند تصریح كرد: از همان ابتدا سازمان بسیج با تمام قوا در مناطق زلزله زده حاضر و در حال خدمات رسانی به طرق مختلف با 32 سپاه استانی است و تا پایان كار هم در كنار مردم منطقه خواهد بود.
وی تاكید كرد : بسیج و سپاه نسبت به اجرای فرامین امام خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در زمینه رسیدگی به مردم تاكید دارند و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند بود.
سردار صابری رسیدگی به ایثارگران و خانواه شهدا را یكی دیگراز خدمات بسیج عنوان كرد و گفت : بسیج همچون دوران دفاع مقدس در خدمت مردم وآماده برای جانفشانی در راه آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است .
جانشین فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص ) درباره راه اندازی گشتهای امنیتی بسیج خاطر نشان كرد: باید تمام بسیجیان و فرماندهان آنان در باره اجرای دقیق این مساله توجیه شوند و بسیج و سپاه نیز حمایتهای لازم را از مجریان خواهند كرد.
سردار صابری با بیان اینكه در حال حاضر بسیج خدمات بی شماری را در سطح كشوربه مردم و هموطنان ارائه می كند اظهار كرد: مردم نیروهای بسیج و سپاه را از خود می دانند و از این رو از آنان در راستای اجرای این خدمات حمایت و پشتیبانی می كنند.
در ادامه این نشست جمعی از رزمندگان گردان عمار لشكر 27 محمد رسول الله (ص) و مدافعان حرم اهل بیت خاطراتی را از دوران جنگ و مقاومت و همچنین دفاع از حرم اهل بیت عصمت و طهارت بیان كردند.
در انتهای این مراسم نیز رزمندگان اسلام با سردار محمد رضا یزدی فرمانده سپاه حضرت محمد استان تهران دیدار و گفت وگو كردند.
اجتمام / 1095 ** 1418
خبرنگار : رضایی مجد ** ناشر: مریم برزآبادی
۰ نفر