۲۹ آذر ۱۳۹۶، ۱۳:۳۸
کد خبر: 82770040
T T
۰ نفر

افزايش 60 درصدي كشف مواد مخدر در گناباد

۲۹ آذر ۱۳۹۶، ۱۳:۳۸
کد خبر: 82770040
افزايش 60 درصدي كشف مواد مخدر در گناباد

گناباد- ايرنا- فرمانده انتظامي گناباد گفت: حجم كشفيات مواد مخدر در اين شهرستان از ابتداي امسال تاكنون در مقايسه با مدت مشابه پارسال 60 درصد افزايش يافته است.

سرهنگ علي اكبر كياني روز چهارشنبه در نشست شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر گناباد افزود: 900 كيلوگرم مواد مخدر طي اين مدت در گناباد كشف شد در حالي كه حجم كشفيات پارسال 560 كيلوگرم بود. در اين مدت 36 دستگاه خودروي قاچاقچيان نيز توقيف شد.
فرماندار گناباد نيز در اين نشست بر افزايش مبارزه با قاچاق مواد مخدر تاكيد و بيان كرد: گستردگي و تنوع مواد مخدر صنعتي شناسايي و مبارزه با آنها را سخت كرده است لذا بايد قاطع تر با تهيه و توزيع اين مواد برخورد شود.
محمدعلي نبي پور همچنين به كشف 146 ميليون ريال قاچاق كالا ظرف يك ماه اخير در گناباد اشاره و بيان كرد: از اين ميزان 125 ميليون ريال توسط ماموران انتظامي در مسير جاده ها و 21 ميليون ريال آن در بازرسي از واحدهاي كسب كشف و ضبط شد.
وي همچنين از نبود قاضي كشيك تعزيرات حكومتي در گناباد انتقاد و بيان كرد: با وجود پيگيريهاي مكرر تاكنون مسئولان مربوطه اقدامي براي استقرار اين قاضي انجام نداده اند. نبود قاضي كشيك موجب كندي در رسيدگي به پرونده هاي قاچاق كالا مي شود و هرگونه تعلل در برخورد با قاچاقچيان موجب جريتر شدن آنها مي شود.
گناباد در فاصله 287 كيلومتري جنوب مشهد واقع است.
خبرنگار: فهيمه نعمتي شهري **انتشار: حسين كريم زاده
2095/1858