۱ دی ۱۳۹۶، ۲۰:۳۸
کد خبر: 82772161
T T
۰ نفر
احداث دهكده فرهنگي، ورزشي و گردشگري تيراندازي در اهواز

اهواز - ايرنا - رييس هيات تيراندازي خوزستان خبر از احداث دهكده فرهنگي، ورزشي و گردشگري تيراندازي خوزستان داد و گفت: 60 هكتار زمين براي احداث اين دهكده در اهواز درنظر گرفته شده است.

سالار محمدنيا روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار كرد: اين مجموعه ورزشي علاوه بر فعاليت در زمينه قهرماني و آماتوري، محل تفريحي و اقامتي مناسبي براي گردشگران داخلي و خارجي نيز خواهد بود.
وي افزود: گام نخست اين پروژه با اعتباري بالغ بر 130 ميليارد ريال از محل بودجه استاني در ابتداي سال آينده كليد مي خورد و در مدت 6 ماه به بهره برداري خواهد رسيد.
وي ادامه داد: در گام نخست اين مجموعه ورزشي كه در منطقه كولي آباد اهواز قرار دارد، سه ميدان اهداف پروازي بين المللي لحاظ شده و با راه اندازي اين مكان فرهنگي ورزشي، خوزستان به قطب تيراندازي كشور تبديل مي شود.
وي به نقش پررنگ اين دهكده ورزشي در جذب گردشگر و درآمدزايي براي خوزستان اشاره كرد و گفت: شرايط آب و هوايي خوزستان به گونه اي است كه در اين ايام از سال مي توان شاهد حضور گردشگران ورزشي در خوزستان بود.
محمدنيا با اشاره به فعاليت بيش از 2 هزار تيرانداز سازمان يافته در خوزستان افزود: بنا داريم رشته تيراندازي را در تمام شهرستان هاي خوزستان گسترش دهيم اگر چه به لحاظ زيرساخت در بسياري از شهرستان ها با مشكلاتي روبه رو هستيم.
رييس هيات تيراندازي خوزستان در ادامه با اشاره به عملكرد تيم نفت اميديه در پايان نيم فصل رقابت هاي ليگ برتر تيراندازي كشور گفت: اين تيم در نيم فصل رقابت ها عملكرد قابل قبولي داشت و در بخش تپانچه به مقام قهرماني رسيد همچنين در بخش تفنگ بادي عنوان سوم رقابت ها را از آن خود كرد كه در كل نتايج خوبي بدست آورد.
9879/ 6037
خبرنگار: محمد شاكري ** انتشار دهنده: عبدالحميد راجي