۷ دی ۱۳۹۶، ۱۰:۱۵
کد خبر: 82778210
T T
۰ نفر

يك ميليارد ريال اموال مسروقه در بانه كشف شد

۷ دی ۱۳۹۶، ۱۰:۱۵
کد خبر: 82778210
يك ميليارد ريال اموال مسروقه در بانه كشف شد

سنندج - ايرنا - فرمانده انتظامي بانه از كشف يك ميليارد اموال مسروقه از يك دستگاه پرايد در هنگام كنترل خودروهاي عبوري در ايست و بازرسي جاده بانه - سقز خبر داد.

به گزارش روز پنجشنبه ايرنا از پايگاه خبري پليس، سرهنگ فرزاد كريمي اظهار كرد: ماموران انتظامي اين شهرستان در ايست و بازرسي جاده بانه - سقز، به يك دستگاه پرايد مشكوك شدند و خودرو را متوقف كردند.
وي افزود: ماموران در بازرسي از خودرو، 59 قلم وسايل منزل، مقاديري وجه نقد، طلاجات و وسايل شخصي از جمله يك لپ تاپ، يك دوربين فيلمبرداري، مدارك شناسايي خودرو، كارت عابر بانك و گوشي همراه به ارزش تقريبي يك ميليارد ريال كشف كردند.
سرهنگ كريمي تاكيد كرد: در اين ارتباط سه متهم دستگير شده و در بازجويي هاي فني، اعتراف كردند اقلام مكشوفه را از داخل 2 منزل در شهر بانه سرقت كرده اند.
به گفته وي، پليس بانه ضمن شناسايي مالباختگان براي تحويل اقلام مسروقه به ايشان، متهمان را با تشكيل پرونده به مراجع قضايي معرفي كرد.
اين مقام انتظامي گفت: پليس با عزمي راسخ و با قاطعيت با مخلان امنيت عمومي برخورد و آسايش و امنيت عمومي را براي شهروندان در سطح شهرستان تامين مي كند.
شهرستان مرزي بانه با 158 هزار نفر جمعيت در 270 كيلومتري غرب سنندج واقع شده است.
دريافت و تنظيم: حسن حسين زاده ** انتشار: مجيد سليماني
3034/9102