۸ دی ۱۳۹۶، ۱۵:۰۵
کد خبر: 82779271
T T
۰ نفر
مردم با بصيرت ايران فتنه را در هر لباسي نابود مي كنند

گناباد- ايرنا- امام جمعه گناباد گفت: مردم بابصيرت و انقلابي ايران اسلامي اكنون هم مانند گذشته با حضور گسترده در صحنه، فتنه را در هر لباسي نابود و چشم فتنه را كور خواهند كرد.

به گزارش ايرنا حجت الاسلام حسن صادقي نسب امروز در خطبه هاي نماز جمعه گناباد افزود: مردم همانگونه كه در سال 1388 با آفريدن حماسه نهم دي، فتنه گران و حاميان داخلي و خارجي آنها را در نيل به اهداف خصمانه شان نااميد كردند، هم اكنون هم با بصيرت ترفندهاي دشمنان را نقش بر آب مي كنند.
وي تصريح كرد: برخي پس از انتخابات سال 1388 به بهانه تقلب در انتخابات بستر فتنه و آشوب را در جامعه فراهم كردند و دشمنان و مخالفان نظام هم از اين فضا براي اهانت به ارزشهاي انقلابي و اسلامي سوء استفاده كردند.
خطيب نماز جمعه گناباد گفت: امروز هم بايد نسبت به اين مساله هوشيار باشيم كه فتنه گران از راههاي مختلف با سوء استفاده از خواسته هاي ملت به دنبال فتنه انگيزي هستند.
وي با اشاره به اينكه يكي از خواسته هاي بحق ملت ايران توجه مسئولان به كنترل تورم است، گفت: نبايد از طريق تجمع براي بيان خواسته هاي خود زمينه سوء استفاده دشمنان را فراهم كرد و نارضايي از افزايش قيمت ها و مطالبات بايد از راه هاي قانوني به گوش مسئولان رساند.
خبرنگار: فهميه نعمتي شهري ** انتشار دهنده: علي اصغر ايزدي
2095/7545/5132