۹ دی ۱۳۹۶، ۱۵:۵۲
کد خبر: 82780454
T T
۰ نفر
نهم دي روز پيوند امت با ولايت و شكست فتنه گران است

بندرعباس - ايرنا - نماينده ولي فقيه در منطقه يكم نيروي دريايي سپاه پاسداران با اشاره به حركت خودجوش ملت در دفاع از ارزش هاي انقلابي و اسلامي در نهم دي ماه 88، از اين روز به عنوان روز تحكيم پيوند امت با ولايت و شكست فتنه گران ياد كرد.

به گزارش ايرنا، حجت الاسلام سيد عبدالرضا هاشمي روز شنبه در آئين گراميداشت نهم دي در رودان، افزود: ملت هميشه در صحنه ايران اسلامي در اين روز مشت محكمي به دهان دشمنان انقلاب و نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران زد.
وي ادامه داد: حضور آگاهانه و هوشيارانه ملت در حماسه نهم دي 88، انقلاب را بيمه و دشمنان قسم خورده آن را مايوس كرد و نشان داد، پيوند امام و امت در بحراني ترين شرايط نيز ناگسستني است.
وي افزود: در برهه اي كه دشمنان و فتنه گران سخت در تلاش بودند تا بين رهبري، امت و ولايت شكاف ايجاد كنند، مردم آگاهانه به صحنه آمدند و در همايشي عظيم، بر افكار و نقشه هاي شيطاني و پليد دشمنان خط بطلان كشيدند.
هاشمي بيان كرد: در هنگامه اي كه دشمنان با تمام توان و ظرفيت خود تلاش مي كردند تا اين گونه نشان دهند كه مردم ايران از انقلاب، نظام و ولايت مايوس و دلسرد شده اند، ملت با هوشياري، درايت و تبعيت از ولايت فقيه و رهبري به صحنه آمد و با نمايش جلوه زيبايي از پيوند عميق بين امام و امت، به ياوه گويي ها و دروغ پردازي هاي دشمنان، پاسخي كوبنده و شكننده داد.
وي با مرور اتفاقات سال 88 و نقش مردم در خنثي سازي اين فتنه، خاطر نشان كرد: كسانيكه انتظار مي رفت در آن شرايط خادم و مدافع مردم، انقلاب، نظام و ارزش هاي والاي اسلامي و انقلابي در مقابل مستكبران عالم باشند، در جبهه دشمن قرار گرفتند.
هاشمي افزود: در سال 88 مردم زنگ خطر را شنيدند و دشمن را به وضوح در ميدان ديدند، دشمني كه نه تنها انتخابات را بلكه ارزش ها و آرمان هاي والاي انقلابي و اسلامي را نشان گرفته بود، مردم بصير و آگاه به محض مشاهده هتاكي فتنه گران عليه اسلام و انقلاب اسلامي، قاطعانه به ميدان آمدند و دشمن را عقب راندند.
حجت الاسلام هاشمي اضافه كرد: همگان بدانند امروز هم فتنه ديگري در راه است و بايد همواره هوشيار و بصير و گوش به فرمان ولايت فقيه و رهبر فرزانه انقلاب اسلامي بود.
مردم ولايتمدار، انقلابي و شهيدپرور شهرستان رودان با حضور و اجتماع باشكوه در مسجد جامع شهر رودان، حماسه بزرگ نهم دي، روز بصيرت و ميثاق امت با ولايت را گرامي داشتند.
شهرستان رودان با بيش از 124 هزار نفر جمعيت در 90 كيلومتري شرق شهرستان بندرعباس، مركز استان هرمزگان واقع شده است.
7196/7408
خبرنگار: طيبه رحيمي * انتشار: محمد جهانگيريان

* آگاهي از آخرين اخبار استان در كانال تلگرام ايرنا هرمزگان
* لينك جستجو كانال: irnabandarabas@
*ايميل: irna.hormozgan@yahoo.com